  • 271. Data: 2011-04-28 09:20:29
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > Odwrotnie: ja nie wierzę w to, czemu przeczy obserwacja rzeczywistości.

    Bzdury. Pisałem o obserwacji rzeczywistości to napisałeś, że nie wierzysz.
    No to bez sensu, ja Tobie też mogę po prostu nie wierzyć i po rozmowie.

    wit

  • 272. Data: 2011-04-28 09:22:10
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 19:55, Artur Maśląg pisze:

    > Znowu potwierdzasz to co napisałem wcześniej na temat Twojego
    > pojmowania prawa.

    Tak, kłamczuszku, oczywiście.
    [ciach]

    > Aha - teraz spróbujesz mnie obrazić w typowym dla Ciebie stylu. Cóż,
    > znów potwierdzasz, że brak Ci argumentów i jedynie co pozostaje to
    > impertynencja (czy też zwykłe chamstwo).

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > Wiesz, te żale o totalitaryzmie i prawach jednostki możesz sobie
    > darować - pewnie nawet nie masz pojęcia skąd ta brzoza i sztuczna
    > mgła od Berii i Stalina.

    Z twoich urojeń, spowodowanych oddychaniem czystym helem? ;->

    > Niekoniecznie. Wystarczy zasada ogólna.

    Tia, ogólna - "bądźcie dla siebie dobrzy". To po cholerę tyle tych
    przepisów?

    > Państwo prawa i prawo nie
    > polega na wymienianiu explicite prawa i zakazu do wykonywania
    > wszystkich czynności.

    Powtarzam: żeby coś było wzbronione, musi być zakazane w oparciu o ustawę.

    Tak, wiem że prawo o ruchu drogowym zakazuje powodowania zagrożenia -
    ale musi to być zagrożenie obiektywnie istniejące i nie sprowadzone do
    absurdu zakazu poruszania się w ogóle po drogach jednośladami "bo
    przecież wszyscy wiedzą, jakie jednoślady są niebezpieczne".

  • 273. Data: 2011-04-28 09:30:26
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 20:12, to pisze:
    > begin Andrzej Lawa

    > To przedstaw swoją fantastyczną argumentację. Motocyklista może jechać
    > tym samym pasem jeśli się zmieści.

    No właśnie.

    > Nie może sobie jechać po linii
    > (zajmując po kawałku z obu pasów)

    A jedzie? Masz na to jakiś dowód, czy znowu "tak ci się wydaje"?

    > ani zmieniać je co sekundę bez
    > sygnalizacji.

    Gdyby wszyscy kierujący samochodami tak skrupulatnie przestrzegali tej
    zasady... Niestety jestem jednym z nielicznych.

  • 274. Data: 2011-04-28 09:34:15
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 20:05, wit pisze:

    > A pamiętasz jaki miał numer rejestracyjny?

    A po co?

  • 275. Data: 2011-04-28 09:41:03
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.04.2011 20:01, wit pisze:

    > Rozumiesz co czytasz? Po grzyba się wciskał na pierwszego, jak szybko jechał
    > nikogo nie obchodzi.

    Bo np. zakładał (zgodnie z przepisami), że inni kierowcy będą
    przestrzegać przepisów (w szczególności ograniczenia prędkości) i nie
    przypuszczał, że to komuś przeszkodzi? Albo np. bał się stać z tyłu,
    żeby ktoś mu w tył nie wjechał nie wyhamowawszy?

    Trzeba było się spytać, skoro tak to ciebie intrygowało.

    Migasz się.

  • 276. Data: 2011-04-28 09:44:12
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

> [...]
    > przypuszczał, że to komuś przeszkodzi? Albo np. bał się stać z tyłu,
    > żeby ktoś mu w tył nie wjechał nie wyhamowawszy?

    Chciał uratować dziecko jakby akurat wbiegło za zapory.

    wit

  • 277. Data: 2011-04-28 09:44:49
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    Andrzej Ława <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > A po co?

    Czyli zmyślasz.

    wit

  • 278. Data: 2011-04-28 09:58:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 09:20, wit pisze:

    > Bzdury. Pisałem o obserwacji rzeczywistości to napisałeś, że nie wierzysz.
    > No to bez sensu, ja Tobie też mogę po prostu nie wierzyć i po rozmowie.

    Wiesz, mogę uwierzyć, że taki pojedynczy przypadek da się zaobserwować.
    Podobnie jak ja raz widziałem samochód pchający się pod prąd rondem.

    Ale uogólnianie tego na teorię, że tak normalnie dana kategoria
    kierujących pojazdami jeździ przeczy wieloletniej obserwacji i praktyce.

  • 279. Data: 2011-04-28 09:59:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 09:44, wit pisze:

    > Chciał uratować dziecko jakby akurat wbiegło za zapory.

    Ciągle się migasz. Gdzie to było?

  • 280. Data: 2011-04-28 10:00:36
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Czyli zmyślasz.

    Dlaczego tak twierdzisz?

    Ja nie pisałem wewnętrznie sprzecznych zeznań typu "nie wiem, jakie było
    ograniczenie, ale na pewno było wyższe".