  • 241. Data: 2011-04-27 22:41:25
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011 11:54:33 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Kierujący ma posiadać MÓZG, ma sobie zdawać sprawę z różnicy w
    >prędkościach, różnych gabarytów pojazdów i stosować zasadę ograniczonego
    >zaufania bo na drogach mają prawo się poruszać różne indywidua.
    >TAK dotyczy to również motocyklistów.

    Dokładnie. Dobrze ujęte.
    I jeszcze to:
    http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-patrz-w-l
    usterka-to-bzdura,nId,336801
    - IMHO bardzo dobrze oddaje istotę sprawy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 242. Data: 2011-04-27 22:47:38
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Aaa - jeszcze jedno mi się przypomniało. Pamiętasz watek z lutego tego
    > roku (2011) o Accordzie rozerwanym na słupie? Dziwnym trafem wtedy
    > opowiadałeś różne brednie o tym, że w sumie to nic wielkiego jeździć
    > Puławską po 150km/h, że to w zasadzie normalne itd.

    Nie przypominam sobie. Może zacytujesz?

    > Teraz nagle się
    > okazało, że jak motocyklista w Twoim mniemaniu tak jechał to larum, że
    > motocykliści, rowerzyści, skutery itd.

    Jak będzie jechał 150 km/h w sobote o 6 rano na tym motorze to zasadniczo
    nie będzie mi to specjalnie przeszkadzało. Oczywiście nie jest to mądre i
    tego nie pochwalam, ale to jednak zupełnie co innego, niż jazda z taką
    prędkością slalomem w gęstym ruchu.

  • 243. Data: 2011-04-27 22:55:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-27, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > A dlaczego od 10:45 skoro takie /fajne/ manewry widać od 2:06 do 2:10 i
    > około 6:57, a cały cyrk zaczyna się od jazdy wzdłuż przejścia dla pieszych?

    Tutaj to kazdy jeden swietszy od samego papieza. Grunt ze jest sie do
    czego przyjebac. Tak jak jeden, przekraczajacy o 60% a ganiajacy innych
    ze przekraczaja o 150%...

    --
    Artur

  • 244. Data: 2011-04-27 22:55:12
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Oj wnerwia stanie w korkach.

    Bardzo rzadko stoję, a jak stoję, to zawsze robię miejsce motocyklistom.

  • 245. Data: 2011-04-27 22:55:20
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-04-27 13:10, cbnet pisze:
    > W usenecie już od dosyć dawna istnieje tendencja do odpowiadania
    > nad cytatem.

    Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
    Pyt.: Dlaczego?
    Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
    Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?

    Autorstwa nie znam.

  • 246. Data: 2011-04-27 22:55:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 27 Apr 2011 16:55:50 +0200 osobnik zwany cbnet
    wystukał:

    > Sam jesteś kretyn i to beznadziejnie ciężki. Szkoda czasu na "polemiki"
    > z tobą.
    >

    > Formalnie tylko przytoczę jak to powinno wyglądać:
    >
    > <<... Zmiana pasa ruchu
    > Kolejność czynności związana z tym manewrem jest bardzo podobna do
    > skrętu w lewo na jezdni wielopasmowej:
    >
    > 1.. upewnić się
    > 2.. zasygnalizować
    > 3.. upewnić się i zmienić pas ruchu...>>

    jeśli nie upewniłeś się to nie możesz pasa zmienić.
    Sam wykazałeś, że masz z tym problem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 247. Data: 2011-04-27 22:55:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Marek 'marcus075' Karweta

    > Z tymi rowerzystami to nie przesadzaj. Jest ich mniej zimą, ale nie
    > wymierają. Wiem co mówię.

    Ostatnio jest jakaś plaga rowerzystów bez świateł. Przynajmniej w mojej
    okolicy.

  • 248. Data: 2011-04-27 22:56:14
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-04-27, 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> wrote:

    > A dlaczego od 10:45 skoro takie /fajne/ manewry widać od 2:06 do 2:10 i
    > około 6:57, a cały cyrk zaczyna się od jazdy wzdłuż przejścia dla pieszych?

    Co do przejscia. Jak wyobrazasz sobie wlaczenie sie do ruchu w inny
    sposob w tym wypadku (motocykle moga parkowac na chodniku).

    --
    Artur

  • 249. Data: 2011-04-27 22:58:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin AZ

    > A te 150 to jechal na przednim czy tylnym kole?

    Ten akurat na obu, ale trafiają się tez tacy, co jadą tyle na tylnym.
    Albo szybciej.

    > Jezeli masz problem z
    > zauwazeniem motocykla w lusterku powinienes sprzedac samochod i pomyslec
    > o karcie miejskiej.

    Ja nie mam problemu, ale ktoś inny może mieć. Ulica to nie tor.

  • 250. Data: 2011-04-27 23:07:01
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Apr 2011 10:43:55 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Jak? Przejechac pomiedzy samochodami w korku przy obecnosci radiowozu?
    >Robie tak zawsze i jakos nigdy nie mialem problemow z tego powodu, ba
    >nawet sami robia miejsce, a na trasie W-Z raz mi pomachali zebym smialo
    >jechal tram-buspasem.

    To że tak zrobili nie oznacza, że tak można. Zjeżdżać na pobocze, aby
    ułatwić wyprzedzanie, zgodnie z przepisami też nie można, a
    kilkakrotnie spotkałem się z taki zachowaniem radiowozu na drogach
    pozamiejskich. Po prostu trafiłeś na "dobrego glinę". Ale kiedyś
    możesz trafić na jego kolegę, tego "złego".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280