  • 1. Data: 2007-05-17 11:04:04
    Temat: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?
    Od: BH <bh@wytnijto_sih.pl>

    Witam
    W googlach znalazlem kilkadziesiat firm ale prosze o praktyczne rady.
    Poszukuje kolokacji (lub lacza) dla serwera na laczu od 4 do 6 Mb
    z "pelnymi" transferami. Nie jestem fachowcem w tej dziedzinie wiec nie
    moge podac konkretow. W chwili obecnej mam lacze w granicach 2 Mb i zatyka
    sie zupelnie. Serwer serwuje pliki multimedialne w strumieniu.

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2007-05-17 11:44:43
    Temat: Re: Warszawa - dobra kolokacja lub lacze?
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@i...pl>

    BH wrote:
> [...]
    > moge podac konkretow. W chwili obecnej mam lacze w granicach 2 Mb i zatyka
    > sie zupelnie. Serwer serwuje pliki multimedialne w strumieniu.

    Witam.

    Polecalbym ATM (www.atm.com.pl), ale moze ktos ma inne preferencje?

    --
    Krzysztof Cholewa

  • 3. Data: 2007-05-17 21:38:56
    Od: "K." <n...@s...net>

> [...]
    > moge podac konkretow. W chwili obecnej mam lacze w granicach 2 Mb i zatyka
    > sie zupelnie. Serwer serwuje pliki multimedialne w strumieniu.

    Moze GTS Energis? Maja bardzo fajna kolokacje pod Wawa.

    Pozdr.
    K.

  • 4. Data: 2007-05-18 10:57:51
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <f2ii32$48q$1@atlantis.news.tpi.pl> K. napisał(a):

    > Moze GTS Energis? Maja bardzo fajna kolokacje pod Wawa.

    Może i u kogoś GTS działa dobrze, ale my się wynosimy od GTSu w ciągu
    najbliższych 2 miesięcy. Awarie łącza są usuwane po upływie około 1.5
    tygodnia. Fachowców mają takich, że muszę im mówić co muszą zrobić,
    bo oni sami nie wiedzą.

    I nie rozmawiałem z jedną osobą, lecz z co najmniej 4. Ostatecznie
    po interwencji u dyrektora, łącze zostało naprawione po 2 dniach.
    Ale nadal mam uraz do GTSu i będziemy zakładać inne łącze naziemne
    (radiowe mnie nie interesują).

    Jacek

  • 5. Data: 2007-05-18 11:49:14
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał(a):
> [...]
    > po interwencji u dyrektora, łącze zostało naprawione po 2 dniach.
    > Ale nadal mam uraz do GTSu i będziemy zakładać inne łącze naziemne

    No, ale mówisz o łączu do netu czy o kolokacji? :-)
    Wydaje mi się, że chodzi o łącze, a przedpiśca mówił o kolokacji która
    pewnie ma miejsce w ich DataCenter, a tam raczej nie wydaje mi się by były
    problemy z dostępem do sieci :-)

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider

  • 6. Data: 2007-05-18 11:53:54
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    { WebSpider } na pl.internet.polip:
> [...]
    > Wydaje mi się, że chodzi o łącze, a przedpiśca mówił o kolokacji która
    > pewnie ma miejsce w ich DataCenter, a tam raczej nie wydaje mi się by były

    40 min. przerwy się zdażyło nie tak dawno.
    2 godziny (praktycznie) braku ruchu do TP SA półtora roku temu.
    Ale z samej kolokacji jesteśmy b. zadowoleni. Choć support IMHO sie popsuł.

    --
    Ziemek

  • 7. Data: 2007-05-18 12:31:20
    Od: "{ WebSpider }" <w...@s...gmail.com>

    Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL> napisał(a):
> [...]
    > 2 godziny (praktycznie) braku ruchu do TP SA półtora roku temu.
    > Ale z samej kolokacji jesteśmy b. zadowoleni. Choć support IMHO sie

    no patrzcie, a tak na swojej stronie to datacenter zachwalali, że awaria
    wydaje się być niemożliwa :] ah ten marketing... ;]

    --
    Pozdrawiam,
    WebSpider

  • 8. Data: 2007-05-18 15:38:42
    Od: Jacek Kalinski <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl>

    W artykule <f2k448$b0q$1@nemesis.news.tpi.pl> { WebSpider } napisał(a):

    > No, ale mówisz o łączu do netu czy o kolokacji? :-)

    Autor pytał o: "Poszukuje kolokacji (lub lacza)"
    Ja pisałem o łączu.

    Jacek

  • 9. Data: 2007-05-21 11:37:44
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

> [...]
    > moge podac konkretow. W chwili obecnej mam lacze w granicach 2 Mb i zatyka
    > sie zupelnie. Serwer serwuje pliki multimedialne w strumieniu.

    Centra kolokacyjne:
    np.
    Datacom-Ursus
    GTS-Piaseczno