  • 11. Data: 2014-01-17 12:37:23
    Temat: Re: Warszawa - Gdańsk
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik Chris a...@g...pl ...
    >Na a2 stoją na pewno.

    "Na A2" sa odcinki "panstwowe" i prywatne. Zasady rozliczen moga byc
    na roznych bramkach inne ... ale o ile pamietam to Kulczyk musial
    policjantom caly komisariat wybudowac.

    >Najczęściej w okolicach bramek. Wiadomo, muszą zapobiegać tym licznym
    >niebezpiecznym sytuacjom co się na bramkach zdarzają...

    Na bramkach jest ograniczenie do 100, 80, 60, ... wiec maja co
    mierzyc.

    No i .... jakby tak ktos rozpedzony wpadl na bramki to moglby sporego
    bigosu narobic ...

    J.

  • 12. Data: 2014-01-17 12:46:14
    Temat: Re: Warszawa - Gda?sk
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Na bramkach jest ograniczenie do 100, 80, 60, ... wiec maja co
    > mierzyc.
    >
    > No i .... jakby tak ktos rozpedzony wpadl na bramki to moglby sporego
    > bigosu narobic ...

    A tak dzielni policjanci zatrzymaja wariata uzywajac fal z Iskry-1 ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2014-01-17 14:28:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F j...@p...onet.pl ...

    > Na bramkach jest ograniczenie do 100, 80, 60, ... wiec maja co
    > mierzyc.

    Oni sa od mierzenia czy od dbania o bezpieczenstwo?

    > No i .... jakby tak ktos rozpedzony wpadl na bramki to moglby sporego
    > bigosu narobic ...

    Co, jak wiemy, dzieje się nagminnie...

  • 14. Data: 2014-01-17 16:33:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-17 12:37, J.F wrote:

    > Na bramkach jest ograniczenie do 100, 80, 60, ... wiec maja co mierzyc.

    Chyba nawet 40;) Niby załatwiają to te fotopstyczki, ale ludzie potem
    przyspieszają;)

    Shrek.

  • 15. Data: 2014-01-18 10:40:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jan 2014 11:46:14 +0000 (UTC), AZ napisał(a):

    > A tak dzielni policjanci zatrzymaja wariata uzywajac fal z Iskry-1 ;-)

    No wiesz, zlapia dwa razy, to sie nauczy, ze lepiej zwolnic przed
    znakami. A wtedy nie zaskoczy go kolejka, deszcz czy gololedz :-)

    J.

  • 16. Data: 2014-01-18 12:49:27
    Od: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>

    W dniu 2014-01-16 20:39, Przemek pisze:
    > Od Włocławka jedzie się całkiem znośnie, jedyny przykry moment to bramki na których
    trzeba zapłacić 30zł za podróż w jedną stronę :)

    Przyzwyczajony jestem do kulczykowego zdzierstwa na A2 którą kilka razy
    w roku jeżdżę więc 20gr/km to nie jest aż taki ból. Ale w tym przypadku
    firma płaci więc chyba wybiorę autostradę.
    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2014-02-03 01:06:43
    Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>

    On 2014-01-17 10:32, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik yabba g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net ...

    > Swoją droga, a propos wyliczeń google.
    > Rozumiem, ze oni prognozują czas biorąc pod uwagę korki itp ale równiez
    > predkosci maksymalne, tak?

    _Teoretycznie_ uwzględniają korki, ale to działa tylko o tyle że jak
    pokazuje kropkę inną niż zielona to wiadomo, że trzeba się spodziewać
    korka, czasy wtedy są często bardzo niedoszacowane. Jak chcesz wiedzieć
    ile będziesz w tym korku jechał to mi Targeo znacznie lepiej się
    sprawdza (jeżdzę głównie po DC i okolicach, może na autostradach i
    dłuższych trasasch jest jakoś inaczej).

  • 18. Data: 2014-02-03 09:00:26
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przyjazny p...@n...tld.invalid ...

> [...]
    > ile będziesz w tym korku jechał to mi Targeo znacznie lepiej się
    > sprawdza (jeżdzę głównie po DC i okolicach, może na autostradach i

    A targeo ma wersje mobilna nawigacji na komórkę?

  • 19. Data: 2014-02-03 18:50:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 3 Feb 2014 08:00:26 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > A targeo ma wersje mobilna nawigacji na komórkę?

    Tak, nazywa się Automapa :) Nawet można w Targeo zaprojektować trasę i
    przesłać do telefonu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek