  • 1. Data: 2011-04-15 03:25:03
    Temat: Warning - Chwale sie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Po raz pierwszy chce sie pochwalic moimi, profesjonalnymi
    fotografiami.
    Mimo, ze do tej pory tego nie robilem, to jednak wielu z was, juz ta
    website odwiedzilo.
    Stalo sie to mozliwe, dzieki tropicielom, ktorzy ja odnalezli i juz
    trzykrotnie podawali jej adres internetowy od czasu zalozenia tej
    strony.
    Wielu z was do ostatnich chwil, nie chcialo uwierzyc, ze ja wykonuje
    jakiekolwiek zdjecia.
    Teraz mozna patrzec i podziwiac.
    Oczywiscie wiem, ze do krytyki nie musze zachecac, bo tutejsze
    towarzystwo wyglodniale takiej mozliwosci.
    Poniewaz dzieki wam, nie mam juz mozliwosci wykrecic sie od nie
    posiadania strony z moimi fotografiami, to uwazam, ze teraz juz tylko
    wypada mi sie ta stronka tylko chwalic i poddawac zdjecia waszemu
    krytycznemu ocenianiu.
    Doskonale wiem, ze moge na wielu z was bardzo liczyc w tej sprawie.
    Najwiecej obszczekiwania oczekuje od tutejszych "ludzi z dobrym
    gustem".
    http://www.ziggyphotoonline.com/
    No to zaczynajcie!

    Wasz stary wytrwaly wiarus.
    Pofessional american photographer
    Zyggi photo vel veri
    Best regards
    :))))

  • 2. Data: 2011-04-15 06:31:48
    Temat: Re: Warning - Chwale sie.
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-15 05:25, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Po raz pierwszy chce sie pochwalic moimi, profesjonalnymi
    > fotografiami.

    To wrzuć je na tę reklamowaną stronę wreszcie :-)

  • 3. Data: 2011-04-15 08:11:32
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

> [...]
    > sprawie.
    > Najwiecej obszczekiwania oczekuje od tutejszych "ludzi z

    Obejrzalem juz jakis czas temu. Mi sie podoba, zeby nie
    bylo.
    A gwoli wyjasnienia: ja osobiscie nie mam nic przeciwko
    Twoim zdjeciom, zreszta nigdy nie pisalem nic w tym temacie.
    Irytujesz mnie swoim podejsciem do innych ludzi, ich
    traktowaniem, podkreslaniem swojej prawie pogardy dla
    "polaczków".
    To tyle z mojej strony.

  • 4. Data: 2011-04-15 08:33:21
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    obejrzałem jedną galerię (tą bez głupich haseł) i muszę powiedzieć, że
    nie są to złe zdjęcia - ale nie rewelacyjne.
    Poza tym to ja się nie znam na tego typu fotografii i mam nadzieję, że
    nigdy mnie nie spotka "zaszczyt" bycia fotografem na weselu.

    Pozdrawiam
    Les

  • 5. Data: 2011-04-15 08:38:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Galeria poblokowana...

  • 6. Data: 2011-04-15 08:54:41
    Od: Yaber <y...@o...pl>

    W dniu 2011-04-15 05:25, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Po raz pierwszy chce sie pochwalic moimi, profesjonalnymi
    > fotografiami.

    To, że galerie przyblokowane to pomijam a do profesjonalizmu to jeszcze
    daleko.
    Czym się chwalisz photo kitami ?

    Albo to są kity w sensie słabych fotek albo robione obiektywami kit-owymi.

    Zwykłe pstrykanie na imprezie i to pewnie w trybie Auto albo P z lampą. :P

    Każdy, kto ma przeciętne lustro z dedykowaną lampą może pykać takie foty
    a do profesjonalizmu jest jeszcze daleko.

    Niektóre fotki są nieostre co raczej nie przemawia za Twoim
    profesjonalizmem a już za brakiem samokrytyki na pewno.

    Pokaż więcej.

    Pozdro
    Y.

  • 7. Data: 2011-04-15 08:58:39
    Od: Yaber <y...@o...pl>

> [...]
    > fotografiami.

    To, że galerie przyblokowane to pomijam a do profesjonalizmu to jeszcze
    Czym się chwalisz photo knotami ?

  • 8. Data: 2011-04-15 09:16:45
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 4:11 am, "Robert_J" <d...@o...pl> wrote:

    > Obejrzalem juz jakis czas temu. Mi sie podoba, zeby nie
    > bylo.

    Jestes jednym z bardzo nielicznych na tej grupie, ktorzy tak sie
    wyrazili o moich zdjeciach.
    Nie ma zdjecia ktorego nie moznaby skrytykowac i jseli jest taka
    mozliwosc, to kazdy fotograf powinien z takiej mozliwosci skorzystac.
    Tu jednak powstala sfora, ktora od lat ujadala na wszystko co bym nie
    napisal, bo sie poczuli urazeni, gdy podpisywalem sie jako
    profesjonalny fotograf, co bylo i jest jak najbardziej zgodne z
    rzeczywistoscia.
    Obecnie postanowilem troche pokpic sobie z teaj sfory i jak widac
    wielu z jej osbnikow, podwinelo juz ogony albo oglosili, ze wrzucaja
    mnie do KF jakby mieli zrobic mi tym wielka krzywde.
    Przeciez mi o to chodzilo, zeby oni sami sie wyeliminowali sie z moich
    postow i z wiekszoscia mi sie to udalo.
    Wiecej cenie tych, ktorzy pozostali i dalej rwa sie ze mna do klotni
    ale wolalbym, zeby tego typu sytuacje nie musialy miec tu miejsca.
    Nie na mnie jednego utworzyla sie sfora sczekaczy.
    Czarek pewnie tez moglby cos o tym napisac.
    Jest okazja, zeby wypowiedzieli sie na ten temat i inni.
    Czemu brakuje tu normalnosci?
    To nie ja zaczalem roic tutaj to guano.
    Moja wina bylo to, ze okolo 10 lat temu podpisalem swoje posty,
    "zawodowy fotograf z Ameryki".

    Obecnie mam ochote troche z tymi tepymi osobnikami pozabawiac sie.
    Latwa Jolaka, to tez jeden z takich osobnikow.
    Zauwaz, ze na przetrzeni ostatniego roku, wpisla sie tylko kilka razy
    do moich dyskusji, zeby mi w jakis sposob dokuczyc, bo nic innego z
    tych posyow nie wynikalo.
    Kilka rzay odpowiedzialem temu osobnikowi w miare grzecznie, az w
    koncu trzeba bylo powiedziec twarde slowa i calkowicie nie mam
    wyrzutow, ze to zrobilem.

> [...]
    > Irytujesz mnie swoim podejsciem do innych ludzi, ich
    > traktowaniem, podkreslaniem swojej prawie pogardy dla

    Dobrz zauwazyles, bo taki wlasnie byl cel mojego pisania
    Mam nadzieje, ze zauwazyles tez, iz normalnym ludziom potrafie odpisac
    tez normalnie.

    Ziggy Photo - professional photographer.
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 9. Data: 2011-04-15 09:38:51
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 15, 4:33 am, Les <s...@p...fm> wrote:
    > Witam,
    > obejrzałem jedną galerię (tą bez głupich haseł) i muszę powiedzieć, że
    > nie są to złe zdjęcia - ale nie rewelacyjne.

    I dokladnie takie maja byc te zdjecia, bo ceny za te uslugi tez nie sa
    rewelacyjne w tym przypdku.
    Z dlugiego doswiadczenia w tym zawodzie, wiem doskonale co pokazac
    klientowi jak zapewnic mu pelnie satysfakcji z uslugi.
    Tutejsci "gieniusie", nie maja pojecia o dobrym biznesie w tej
    profesji.
    Jak to tutejsi szczekacze twierdza i ja calkowicie sie z tymzgadzam,
    zejak malpie zawieszisz aprat fotograficzny na szyi i nauczysz ja
    przyciskac spust migawki, to tez uda jej sie zrobic jakies dobre
    zdjecie.
    Nie starcza im jednak wyobrazni, zeby taka malpe wyposazona w aparat
    wyslac na slub, zeby tam zrobila dobre zdjecie.

    To nie sztuka pokazac na website jak najlepsze zdjecia.
    Nie sztuka pokazac takie zdjecia w albumach.
    Jesli samemu sie nie potrafi takich dobrych "doskonalych" zdjec
    zrobic, to zawsze mozna kupic i sie nimi chwalic.
    Sztuka polega na tym, zeby klientowi dac to, co mu sie pokazuje przed
    zleceniem.
    Dlatego zdjecia na do portfolio powinny byc "srednio dobre".
    Na tyle dobre, zeby klient zechcial zamowic usluge.
    Na pewno bedzie taki klient milo zaskoczony, gdy dostanie co najmniej
    taka prace jaka widzial, bo ztego co wiem, to najczesciej jest
    inaczej i nie tylko w polsce.
    Na 38 lat pracy w tym zawodzie, mialem tylko 2 klientow, ktorzy byli
    gotowi mnie "ciagac za konsekwencje", pisalem o nich kilkanascie dni
    temu.
    Nie mam sie czego wstydzic, wykonijac to co robie i jak robie.
    Klienci sa raczej w niebo wzieci.
    Dodac nalezy, ze od lat jakosc uslug nie tylko fotograficznych, "leci
    na pysk".
    Znow bym mial prosbe do Czarka, zeby wyrazil swoja opinie w tej
    sprawie.

    > Poza tym to ja się nie znam na tego typu fotografii i mam nadzieję, że
    > nigdy mnie nie spotka "zaszczyt" bycia fotografem na weselu.

    Zycze ci, zebys nie musial tego robic, bo jesli takiej pracy nie
    kochasz, to bedzie ona bardzo niewdzieczna.
    Jesli cie zainteresuje dlaczego tak sadze, to daj mi znac, ale
    wczesniej niz po weekendzie, nie dam rady odpowiedziec wyczerpujaco.

  • 10. Data: 2011-04-15 09:44:47
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Yaber" <y...@o...pl> wrote in message

    > Czym się chwalisz photo knotami ?
    > Zwykłe pstrykanie na imprezie i to pewnie w trybie Auto albo P z lampą.
    :P

    > Każdy, kto ma przeciętne lustro z dedykowaną lampą może pykać takie foty

    No i chyba o to chodzi? pl.rec.foto.art nie jest chyba lista zastrzezona dla
    milosnikow filmow