  • 1. Data: 2011-04-15 01:43:48
    Temat: Kotleciarz slubny.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Macie jakies pomysly, jak mozna by nazwac fotografie na tej stronie
    fotograficznej?
    Chodzi o to, zeby nazwy byly ironiczne a nawet obrazliwe ale dosc
    popularne wsrod polakow.

    Ponizej linku wpisalem kilka swoich propozycji, ale wiem, ze wspolny
    wysilek grupowy, moze przyniesc lepsze rezultay.

    Najbardziej licze na tych, ktorzy od czasu wytropienia ponizszej
    strony, usiluja jak najbardziej skrytykowac znajdujace sie na niej
    fotografie.
    Nawet nie chodzi o to, zeby wytykac i krytykowac poszczegolne
    fotografie, bo wiadomo, ze szkoda na to czasu i wiadomo rowniez bez
    ogladania, ze te fotografie sa najgorsze ze wszystkich dotychczas
    krytykowanych na tej grupie,
    Kazdy tutejszy "czlowiek z dobrym gustem", to potwierdzi.
    Licze szczegolnie na nich, bo jesli nie dadza odzewu, to bedzie
    znaczylo, ze nagle zmienili zdanie o tych profesjonalnych
    fotografiach.

    http://www.ziggyphotoonline.com

    1. Kotlety slubne.
    2. Kotlety weselne.
    3. Przepalone kotlety.
    4. Przypalone kotlety.
    5. Gnioty weselne.
    6. Foto gnioty.
    7. Foty knoty.
    8. Knoty fotograficzne.
    9. Miernota fotograficzna.
    10. Wyjarane foty.
    11.

    Liczy na was:
    ziggy photo
    zygmunt fotograf
    professional photographer
    zawodowy fotograf
    fotograf slubny
    fotograf weselny
    fotograf slubniak

  • 2. Data: 2011-04-18 20:47:04
    Temat: Re: Kotleciarz slubny.
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    W dniu 2011-04-15 03:43, Zygmunt Dariusz pisze:
> [...]
    > Licze szczegolnie na nich, bo jesli nie dadza odzewu, to bedzie
    > znaczylo, ze nagle zmienili zdanie o tych profesjonalnych

    witam
    punkt 9 jest niezły, dodałbym tylko na początku "emigracyjna"
    pozdr.J.