  • 1. Data: 2010-05-10 13:51:44
    Temat: tak sie konczyj azda autem jak za czlowieka decyduje technika :-(
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    http://www.autokrata.pl/artykul/volvo-zaliczyo-porak
    -roku-8520
    "Producenci samochodów prześcigają się w wymyślaniu systemów
    podnoszących bezpieczeństwo na drogach. Niektóre są tak skomplikowane,
    że aż trudno uwierzyć w ich działanie. Bez wątpienia jednym z takich
    układów jest system awaryjnego hamowania. Teoretycznie powinien on
    wyhamować samochód w momencie, gdy kierowca
    nie podejmie żadnej akcji...
    ...Pokazowy samochód został wypuszczony na plac i pojechał w kierunku
    stojącej naczepy ciężarówki. Aby podkreślić dramatyzm i pokazać, że to
    właśnie komputer zahamuje auto, w środku nie było nikogo. Gdy wszystkie
    oczy były wpatrzone w S60, które miało udowodnić wyższość maszyny nad
    człowiekiem, samochód po prostu wjechał w tył ciężarówki. " :-)
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2010-05-10 14:15:40
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <> napisał w wiadomości ...

    > samochód po prostu wjechał w tył ciężarówki. " :-)

    niezłe jaja :)
    aczkolwiek potwierdzam osobiście, że w XC60 ten system jednak działa całkiem
    sprawnie :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 3. Data: 2010-05-10 14:27:21
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > niezłe jaja :)
    > aczkolwiek potwierdzam osobiście, że w XC60 ten system jednak działa
    > całkiem sprawnie :)

    To znaczy ze nie mozna komus usiasc na zderzak na miescie?

    Pozdrawiam - Darek

  • 4. Data: 2010-05-10 14:33:40
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Darek." <> napisał w wiadomości ...

    > To znaczy ze nie mozna komus usiasc na zderzak na miescie?

    jeżeli jedziesz poniżej 30 km/h (bo do tej prędkości działa system)
    to teoretycznie nie ma możliwości bo będzie hamował :)
    poza tym można regulować odległość od "przeszkody"
    wymuszającą reakcję no ale i tak nie będzie to 1m :)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 5. Data: 2010-05-10 15:06:19
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > poza tym można regulować odległość od "przeszkody"
    > wymuszającą reakcję no ale i tak nie będzie to 1m :)

    dramat, juz widze ze zbieram sie do wyprzedzania a tu mi nagle hamulec sie
    naciska

    Icek

  • 6. Data: 2010-05-10 15:09:48
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On May 10, 2:06 pm, "Icek" <i...@d...pl> wrote:

    > dramat, juz widze ze zbieram sie do wyprzedzania a tu mi nagle hamulec sie
    > naciska

    przy 30km/h to bedzie straszne zbieranie sie.

    mac

  • 7. Data: 2010-05-10 16:45:15
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "Tadeusz" <
    > niezłe jaja :)
    > aczkolwiek potwierdzam osobiście, że w XC60 ten system jednak działa
    > całkiem sprawnie :)

    Ty mowisz o Tempomacie z radarem a tu w S60 to mialbyc nowy,inny system
    wyhamowywania przed przeszkoda.

  • 8. Data: 2010-05-10 17:21:47
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > dramat, juz widze ze zbieram sie do wyprzedzania a tu mi nagle hamulec sie
    > naciska

    przy 30km/h to bedzie straszne zbieranie sie.

    ==============================

    eeeee, czasami mi sie zdarza ze jakas baba "jedzie" na jedynce. W miescie
    predkosc do 30km/h to raczej czesto.

    Icek

  • 9. Data: 2010-05-10 19:18:48
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Icek wrote:

    > przy 30km/h to bedzie straszne zbieranie sie.
    >
    > ==============================
    >
    > eeeee, czasami mi sie zdarza ze jakas baba "jedzie" na jedynce. W
    > miescie predkosc do 30km/h to raczej czesto.

    Tez się zdarza, że od 30-tki musze wyprzedzac na drugim biegu. Zbiera się autko
    bardzo ładnie.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 10. Data: 2010-05-10 20:23:38
    Od: Olek <a...@d...pl>

    W dniu 2010-05-10 17:21, Icek pisze:

    > eeeee, czasami mi sie zdarza ze jakas baba "jedzie" na jedynce. W miescie
    > predkosc do 30km/h to raczej czesto.

    to czym Ty jeździsz? motorowerem?