  • 21. Data: 2011-08-03 12:11:12
    Temat: Re: Wandale!
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-08-02 11:46, Waldek Godel pisze:

    > Prędkościomierze w samochodach są miernikami klasy 10, czyli mającymi błąd
    > do 10%, do tego dochodzi błąd radaru.

    Powiedzmy że są urządzeniami podającymi wynik w zakresie +10%..0%
    (mogą zawyżać, nie mogą zaniżać).

  • 22. Data: 2011-08-03 12:13:06
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 03 Aug 2011 12:11:12 +0200, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Powiedzmy że są urządzeniami podającymi wynik w zakresie +10%..0%
    > (mogą zawyżać, nie mogą zaniżać).

    Liczą się jeszcze błędy odczytu itp.
    Ciężko ukarać kogoś za przekroczenie prędkości które na prędkościomierzu
    różni się od dozwolonej prędkości o grubość wskazówki.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2011-08-03 12:24:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 3 Aug 2011 11:13:06 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Liczą się jeszcze błędy odczytu itp.
    > Ciężko ukarać kogoś za przekroczenie prędkości które na prędkościomierzu
    > różni się od dozwolonej prędkości o grubość wskazówki.

    Ale sad ma wolna wole, moze uznac ze przepis jest przepis, trzeba bylo
    jechac o grubosc mniej.

    Poslow mamy rozsadnych bo przyjeli te 10 marginesu .. zaraz - to senatorow
    chyba ?

    J.

  • 24. Data: 2011-08-03 22:48:38
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 03 Aug 2011 11:26:29 +0200, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

    >To u was się jeździ po chodnikach?

    Ja jeżdżę tylko po chodniku. Na jezdni za dużo wariatów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280