  • 11. Data: 2011-08-02 15:00:04
    Temat: Re: Wandale!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:j18s43$eo4$1@polsl.pl...
    Użytkownik Radek D napisał:
    > Taki palant, który zniszczył fotoradar powinien zapłacić tak
    > przynajmniej z 10000zł - następnym razem by się zastanowił.

    >Główna wada fotoradarów jest jednak taka, że nie robią zdjęć tym, którzy je
    >niszczą.

    Jedyną wadą jest to, że tak mało ludzi niszczy to badziewie.
    Zamiast niszczyć pożyteczne rzeczy w rodzaju ławek w parkach można by
    demolować niepożyteczne w rodzju tych budek.

  • 12. Data: 2011-08-02 15:18:29
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Zamiast niszczyć pożyteczne rzeczy w rodzaju ławek w parkach można by
    > demolować niepożyteczne w rodzju tych budek.

    Ooooo, to jest ZŁOTA MYŚŁ, można by zapodać tym co robią ustawki przed
    meczmai, mogli by się 'ustawiać' z takim budkami :)))))

  • 13. Data: 2011-08-02 15:58:06
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Skręcające w lewo?
    > No to co pomoże fotoradar, jak ktoś nie umie skręcać w lewo?

    Jadąc przepisowe 50/60km/h ciężko jest przesunąć - waląc w bok -
    samochód o kilkadziesiąt metrów i wyrwać z ziemi kilka metrów płotu.

    PS. Tu częściową winę miało pewnie też trzymanie się "dupy" - za to też
    policja powinna się ostro wziąć.

  • 14. Data: 2011-08-02 16:03:51
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Czyli jak sam trafnie zauważyłeś w tym niebezpiecznym miejscu nie ma
    > fotoradarów. Nikt przecież nie twierdzi że fotoradary same w sobie są
    > złem, wszystko jest zależne gdzie się je ustawi. Czy stoją dla
    > bezpieczeństwa czy stoją dla zarobku.

    Ale jakby na tej ponad 2km prostej gdzie jest raptem 100 domów i trochę
    lasu postawili fotoradar - to by oczywiści "kierowcy" trąbili, że to dla
    kasy. Bo przecież tam spokojnie można jechać 150km/h.
    Co z tego że w tych 100 domach jest kilkanaście mocno starszych (ponad
    80 i 90 lat) ludzi i masa dzieciaków, które chcą dojść do
    szkoły/sklepu/kościoła i nie zginąć będąc rozjechanym na chodniku.

  • 15. Data: 2011-08-02 16:26:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Radek D" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jadąc przepisowe 50/60km/h ciężko jest przesunąć - waląc w bok -
    > samochód o kilkadziesiąt metrów i wyrwać z ziemi kilka metrów płotu.

    Nie o tym była mowa.
    A to czy ktoś jechał przepisowo czy nie, nie zmienia dokładnie nic.

  • 16. Data: 2011-08-02 20:15:57
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-02 14:40, Radek D pisze:
    > wskoczył znienacka kamienny płot - siła była tak duża, że przewróciło

    Kamienny płot... i to jeszcze wyskoczył :)

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 17. Data: 2011-08-03 02:19:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 02 Aug 2011 14:40:38 +0200, Radek D napisał(a):
    > Taki palant, który zniszczył fotoradar powinien zapłacić tak
    > przynajmniej z 10000zł - następnym razem by się zastanowił.

    10 tys ? Jak zlapia to zaplaci 50 do 100 tys, bo tyle FR kosztuja.
    Chyba ze sie ograniczy do slupa, slupek tanszy,

    > Odkąd wyremontowali drogę (ponad 2 km prosta) przy, której mieszkam
    > w ciągu jakiś 4 lat było przynajmniej 5 wypadków.

    I cala polska ma wlec sie przepisowo, bo tobie droge wyremontowali ? :-)

    > Jakbym miał kasę sam bym zafundował ze 2 fotoradary na mojej ulicy bo
    > prosta pomiędzy domami nie jest miejscem do popisywania się.

    W leasing wez :-)

    J.

  • 18. Data: 2011-08-03 08:28:56
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-08-02 14:40, Radek D pisze:

    > Odkąd wyremontowali drogę (ponad 2 km prosta) przy, której mieszkam
    > w ciągu jakiś 4 lat było przynajmniej 5 wypadków.
    Tak, to na pewno wina wyremontowanej drogi...gdyby była dziurawa i wąska
    to od razu wiadomo że wypadków by nie było. Właśnie chyba poznałem
    dzięki tobie pokręcony tok "myślenia" odpowiedzialnych za infrastrukturę.

    > Jakbym miał kasę sam bym zafundował ze 2 fotoradary na mojej ulicy bo
    > prosta pomiędzy domami nie jest miejscem do popisywania się.
    Nigdy nie zastanawiało cię dlaczego drogę przelotową (tak to z twojego
    opisu wynika) zostawiono między domami a nie wyniesiono poza obszar
    zabudowany? Nie masz z tym problemu, tylko z tym że ludzie
    przemieszczając się z punktu A do B, gdzie A i B dzieli często kilkaset
    km chcą jeździć z normalną prędkością po normalnych drogach? Poza tym
    kto kazał tobie i twoim sąsiadom budować się bezpośrednio przy drodze?

    --
    MZ

  • 19. Data: 2011-08-03 10:56:17
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    > Tak, to na pewno wina wyremontowanej drogi...gdyby była dziurawa i wąska
    > to od razu wiadomo że wypadków by nie było. Właśnie chyba poznałem
    > dzięki tobie pokręcony tok "myślenia" odpowiedzialnych za infrastrukturę.

    Oczywiście, że by nie było wypadków - tak jak to się działo
    kilkadziesiąt lat przed remontem drogi. Nie wiem jak wygląda mentalność
    kierowców w innych krajach - ale polscy "kierowcy" potrzebują bata.
    Albo będą nim złe drogi albo fotoradary co kilometr bo inaczej byłoby
    kilka milionów Kubiców i Colinów na drogach (i drugie tyle w kostnicy).

> [...]
    > przemieszczając się z punktu A do B, gdzie A i B dzieli często kilkaset
    > km chcą jeździć z normalną prędkością po normalnych drogach?

    Ta droga istniała na długo przed tym jak Karl Benz pomyślał o samochodzie.

    Mnie nie przeszkadza to, że się przemieszczają - mogą to robić jak tylko
    chcą - samochodem, motocyklem, rowerem a i nawet niech sobie
    latem jadą na nartach po chodniku. Ja po prostu wyżej cenię swoje, życie
    niż życie "kierowcy", który swoim nieodpowiedzialnym zachowaniem
    sprowadza zagrożenie dla mnie i innych ludzi - tylko dlatego by się
    popisać przed kumplami/laską lub być 1 minutę wcześniej na miejscu.

    A jak widać dla polskiego "kierowcy" nawet długa prosta jest wyjątkowo
    trudna do pokonania.

    Od pędzenia powyżej tych 100km/h to są autostrady - to, że ich w Polsce
    nie ma to już inna sprawa. Ci co kradną żwir z podsypki na autostradzie
    czy co kombinują przy przetargach też pewnie narzekają, że nie ma u nas
    autostrad.

    A jeszcze wracając do sedna sprawy - debile niszczący fotoradary marnują
    i wasze podatki - tak więc ich popieranie jest bardzo głupie.

  • 20. Data: 2011-08-03 11:26:29
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Radek D wrote:

> [...]
    > 80 i 90 lat) ludzi i masa dzieciaków, które chcą dojść do
    > szkoły/sklepu/kościoła i nie zginąć będąc rozjechanym na chodniku.

    To u was się jeździ po chodnikach?

    \SK