  • 41. Data: 2020-06-18 22:27:03
    Temat: Re: Wada ukryta?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rcg1uc$9jr3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    user mk4 pisze tak:

    > Wlascicel przed sprzedaża co mialby zrobic, zeby bylo dobrze?

    Kupić z salonu wypas, przerysować błotnik (odkręcany)
    opuścić 50k bo śwagier sołtysa szuka laleczki ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu z Costa i Starbucks

  • 42. Data: 2020-06-19 01:35:08
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-18 o 22:04, T. pisze:

    > Ale jaka ukryta, jeśli było słychać złą pracę skrzyni? Nabywca wiedział,
    > co bierze, bo słyszał.
    > T.

    Zastanawiam się dlaczego chce oddać samochód?

  • 43. Data: 2020-06-19 07:41:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-06-17 o 13:21, K pisze:
    > ze nielegalne nagranie rozmowy telefonicznej

    Akurat tu rozmowa byłaby nagrana legalnie (legalnie nie oznacza
    konieczności informowania drugiej strony).

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2020-06-19 09:45:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-06-19 o 01:35, Poldek pisze:

    > Zastanawiam się dlaczego chce oddać samochód?
    Może trochę podriftował i dołożył jakąś usterkę?
    T.
    Ps. Każdy biegły wyda orzeczenie, że jeśli usterka nie powstała nagle to
    musiało ją być słychać wcześniej. A jesli powstała po zakupie to
    sprzedający za nią nie odpowiada.

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
    http://www.avg.com

  • 45. Data: 2020-06-24 02:29:06
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-06-19 o 09:45, T. pisze:

> [...]
    > Ps. Każdy biegły wyda orzeczenie, że jeśli usterka nie powstała nagle to
    > musiało ją być słychać wcześniej. A jesli powstała po zakupie to

    Urzekła mnie twoja historia.

  • 46. Data: 2020-06-24 07:19:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-17 o 12:23, Cavallino pisze:

    > Czyli co proponujesz, wziąć auto z powrotem?

    Dlaczego zakładasz, że jestem sprzedającym?
    I skąd wiesz kto był uczciwy w opisanym sporze?
    Może sprzedający opisał sytuację wybielając siebie
    a tak naprawdę nie wspomniał wyraźnie o wadach i więcej
    racji jest po stronie kupującego?
    Jak się odezwie kupujący, to można szukać rozwiązania.
    Jak są uczciwi, to się dogadają co źle zrozumieli,
    na co nie położyli nacisku przy wymianie informacji,
    nie powiedzieli czego oczekują czy chcą zwrotu czy dodatkowej
    rekompensaty itp

  • 47. Data: 2020-06-24 08:20:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-06-2020 o 07:19, cef pisze:

    > Dlaczego zakładasz, że jestem sprzedającym?

    Gdzie tak założyłem?
    Pytałem co ma zrobić sprzedający.

    > I skąd wiesz kto był uczciwy w opisanym sporze?
    > Może sprzedający opisał sytuację wybielając siebie
    > a tak naprawdę nie wspomniał wyraźnie o wadach i więcej
    > racji jest po stronie kupującego?

    Odnosimy się do opisanej sytuacji, a nie dowolnej innej, jaka mogła by być.