-
1. Data: 2020-06-17 09:42:12
Temat: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie coś wydawać?
Od: "BaX" <n...@g...com>
Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał ktoś odwagę .... /i rację/
"...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad tym, iż
dotychczasowa praktyka wyznaczania przejść dla pieszych w miastach
spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe zasady
ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogą doprowadzić do istotnego
ograniczenia przepustowości ulic i zwiększenia udziału zatorów w ruchu oraz
zwiększenia emisji spalin ( ).
-
2. Data: 2020-06-17 09:58:20
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im b?dzie co? wydawa??
Od: K <n...@e...com>
On 17/06/2020 08:42, BaX wrote:
> Mia?o by? tak "pi?knie" ale jest pi?kniej...
>
> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>
> BTW: to jest bardzo ciekawy g?os, mia? kto? odwag? .... /i racj?/
>
>
>
> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowi? si? m.in. nad tym, i?
> ?dotychczasowa praktyka wyznaczania przej?? dla pieszych w miastach
> spowodowa?a na niekt?rych ulicach takie ich zag?szczenie, ?e nowe zasady
> ruchu (udzielenie pierwsze?stwa pieszym) mog? doprowadzi? do istotnego
> ograniczenia przepustowo?ci ulic i zwi?kszenia udzia?u zator?w w ruchu oraz
> zwi?kszenia emisji spalin (?).?
>
>
>
Zwiekszeniem emisji spalin, czy ilosci zatorow ustawodawca sie nie
przejmuje bo zwyczajnie na to nie wpadl. Co do wypadkow, to sie postawi
patrole w krzakach i beda sie sypac mandaty. Polska w duzych dawkach.
-
3. Data: 2020-06-17 14:52:11
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: Poldek <p...@i...eu>
W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
> Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
>
> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>
> BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał kto odwagę .... /i rację/
> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad tym, iż
> dotychczasowa praktyka wyznaczania przejć dla pieszych w miastach
> spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe zasady
> ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogš doprowadzić do istotnego
> ograniczenia przepustowoci ulic i zwiększenia udziału zatorów w ruchu oraz
> zwiększenia emisji spalin ( ).
Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i zamiast
stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i jeszcze
wyjdzie im na zdrowie.
-
4. Data: 2020-06-17 14:58:52
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im b飺ie coÂś wydawaä˝
Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>
Dnia Wed, 17 Jun 2020 09:42:12 +0200, BaX napisał(a):
> Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Wstyd przynosisz swojej placówce pisząc z źle skonfigurowanego OE.
--
Jacek
I hate haters.
-
5. Data: 2020-06-17 14:59:53
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: K <n...@e...com>
On 17/06/2020 13:52, Poldek wrote:
> W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
>> Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
>>
>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>>
>>
>> BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał kto odwagę .... /i rację/
>> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad
>> tym, iż
>> dotychczasowa praktyka wyznaczania przejć dla pieszych w miastach
>> spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe zasady
>> ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogš doprowadzić do istotnego
>> ograniczenia przepustowoci ulic i zwiększenia udziału zatorów w ruchu
>> oraz
>> zwiększenia emisji spalin ( ).
>
> Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i zamiast
> stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i jeszcze
> wyjdzie im na zdrowie.
Szczegolnie ci, ktorzy musza odwiezc dzieci do dwoch roznych
przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z domu.
-
6. Data: 2020-06-17 15:01:09
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: z <...@...pl>
Albo przyjdzie nowa władza i wytresuje pieszych aby patrzyli co robią a
nie łązili jak święte krowy, zlikwiduje połowę przejść, wsadzi ich do
komunikacji i nie będę się szwendać po ulicach powodując SMOGGGGG ;-)
Do galerii na galeriowanie.
Taka tresura ;-)
-
7. Data: 2020-06-17 15:05:13
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2020-06-17 o 14:59, K pisze:
> On 17/06/2020 13:52, Poldek wrote:
>> W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
>>> Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
>>>
>>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>>>
>>>
>>> BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał kto odwagę .... /i rację/
>>> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad
>>> tym, iż
>>> dotychczasowa praktyka wyznaczania przejć dla pieszych w miastach
>>> spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe zasady
>>> ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogš doprowadzić do istotnego
>>> ograniczenia przepustowoci ulic i zwiększenia udziału zatorów w
>>> ruchu oraz
>>> zwiększenia emisji spalin ( ).
>>
>> Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i zamiast
>> stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i jeszcze
>> wyjdzie im na zdrowie.
>
> Szczegolnie ci, ktorzy musza odwiezc dzieci do dwoch roznych
> przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
> wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z domu.
Ja w ogóle nie mogę pojąć, jak możliwe było życie w dużym mieście bez
samochodu za komuny... To pewnie była straszna trauma... :-)
T.
-
8. Data: 2020-06-17 15:06:21
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2020-06-17 o 15:05, T. pisze:
> W dniu 2020-06-17 o 14:59, K pisze:
>> On 17/06/2020 13:52, Poldek wrote:
>>> W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
>>>> Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
>>>>
>>>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>>>>
>>>>
>>>> BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał kto odwagę .... /i rację/
>>>> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad
>>>> tym, iż
>>>> dotychczasowa praktyka wyznaczania przejć dla pieszych w miastach
>>>> spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe
>>>> zasady
>>>> ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogš doprowadzić do istotnego
>>>> ograniczenia przepustowoci ulic i zwiększenia udziału zatorów w
>>>> ruchu oraz
>>>> zwiększenia emisji spalin ( ).
>>>
>>> Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i
>>> zamiast stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem i
>>> jeszcze wyjdzie im na zdrowie.
>>
>> Szczegolnie ci, ktorzy musza odwiezc dzieci do dwoch roznych
>> przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
>> wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z
>> domu.
>
> Ja w ogóle nie mogę pojąć, jak możliwe było życie w dużym mieście bez
> samochodu za komuny... To pewnie była straszna trauma... :-)
> T.
I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
urzędy - od 8 rano.
T.
-
9. Data: 2020-06-17 15:12:16
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: Cavallino <C...@k...pl>
W dniu 17-06-2020 o 15:06, T. pisze:
> W dniu 2020-06-17 o 15:05, T. pisze:
>> W dniu 2020-06-17 o 14:59, K pisze:
>>> On 17/06/2020 13:52, Poldek wrote:
>>>> W dniu 2020-06-17 o 09:42, BaX pisze:
>>>>> Miało być tak "pięknie" ale jest piękniej...
>>>>>
>>>>> https://www.auto-swiat.pl/porady/prawo-jazdy/nowe-ob
owiazki-i-kary-dla-kierowcow-od-1-lipca-dlaczego-zno
w-sie-nie-udalo/npp64kg
>>>>>
>>>>>
>>>>> BTW: to jest bardzo ciekawy głos, miał kto odwagę .... /i rację/
>>>>> "...A np. Politechnika Krakowska sugeruje zastanowić się m.in. nad
>>>>> tym, iż
>>>>> dotychczasowa praktyka wyznaczania przejć dla pieszych w miastach
>>>>> spowodowała na niektórych ulicach takie ich zagęszczenie, że nowe
>>>>> zasady
>>>>> ruchu (udzielenie pierwszeństwa pieszym) mogš doprowadzić do istotnego
>>>>> ograniczenia przepustowoci ulic i zwiększenia udziału zatorów w
>>>>> ruchu oraz
>>>>> zwiększenia emisji spalin ( ).
>>>>
>>>> Po pewnym czasie część kierujących pójdzie po rozum do głowy i
>>>> zamiast stać w korku samochodem, to pójdą piechotą/pojadą tramwajem
>>>> i jeszcze wyjdzie im na zdrowie.
>>>
>>> Szczegolnie ci, ktorzy musza odwiezc dzieci do dwoch roznych
>>> przedszkoli/dziadkow/szkol, a pozniej zdazyc na 8-9 do pracy. Nie
>>> wszyscy siedza na bezrobociu, osiagneli wiek emerytalny czy pracuja z
>>> domu.
>>
>> Ja w ogóle nie mogę pojąć, jak możliwe było życie w dużym mieście bez
>> samochodu za komuny... To pewnie była straszna trauma... :-)
>> T.
>
> I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
> urzędy - od 8 rano.
O 6 nie o 7.
Przynajmniej w fabrykach.
-
10. Data: 2020-06-17 15:42:23
Temat: Re: Ilu pieszych padnie trupem po 1 lipca bo sie im będzie co wydawać?
Od: K <n...@e...com>
On 17/06/2020 14:06, T. wrote:
>
> I dodam jeszcze, że w tamtych czasach zaczynało się pracę o godz. 7,
> urzędy - od 8 rano.
> T.
Nie wiem. W latach 80, matka po drodze do pracy podrzucala nas autem do
tego samego przedszkola. Pozniej ja siostra chodzilismy do szkoly po
drugiej stronie ulicy, a brata dalej zawozila do przedszkola. Inni mieli
gorzej. Teraz dzieci mam w wieku 5 i 11 i mlodsza musze zawiezc do
skzoly na 8 i odebrac o 18, a pozniej jechac do pracy na 9 do 17. Do
szkoly na piechote jest 30 minut dla mnie i 45 z piecioletnim dzieckim.
Bez samochodu bym nie dal rady. Oczywiscie, teraz w dobie pandemii tego
problemu nie mam bo pracuje z domu.