    Subject: Re: Wada ukryta?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Wed, 24 Jun 2020 07:19:13 +0200

    W dniu 2020-06-17 o 12:23, Cavallino pisze:

    > Czyli co proponujesz, wziąć auto z powrotem?

    Dlaczego zakładasz, że jestem sprzedającym?
    I skąd wiesz kto był uczciwy w opisanym sporze?
    Może sprzedający opisał sytuację wybielając siebie
    a tak naprawdę nie wspomniał wyraźnie o wadach i więcej
    racji jest po stronie kupującego?
    Jak się odezwie kupujący, to można szukać rozwiązania.
    Jak są uczciwi, to się dogadają co źle zrozumieli,
    na co nie położyli nacisku przy wymianie informacji,
    nie powiedzieli czego oczekują czy chcą zwrotu czy dodatkowej
    rekompensaty itp