  • 1. Data: 2011-08-04 10:43:12
    Temat: [WRO] - gdzie z dobrą jakością można usunąć rysę z drzwi?
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Witam,

    Kiedyś już był ten wątek, ale sytuacja w warsztatach i jakości ich usług
    zmienia się często. Ktoś porysował mi drzwi na parkingu i szukam jakiegoś
    dobrego warsztatu, żeby usunąć sporą i dosyć głęboką rysę. Będę wdzięczny za
    wszystkie rekomendacje.

    Pozdrawiam, e^x/dx

  • 2. Data: 2011-08-04 13:32:44
    Od: janku <j...@g...pl>

    Może tu: http://www.fleshcar.pl/ ?
    Tanio nie jest, ale dobra jakość.
    (robili mi jeden spory kawałek błotnika i kilka drobnych rys)

    --
    pozdr
    janku

  • 3. Data: 2011-08-04 19:38:31
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    janku napisał(a):
    > Może tu: http://www.fleshcar.pl/ ?
    > Tanio nie jest, ale dobra jakość.
    T.z. jak drogo i co robią?
    Taniej jak szlifowanie, szpachlowanie i malowanie elementu?
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2011-08-05 23:58:54
    Od: janku <j...@g...pl>

    > T.z. jak drogo i co robią?

    a, już nie pamiętam dokładnie, za wszystko dalem troche ponad tysiaka,
    było to: wielki kawał błotnika (przygotowany przez blacharza wcześniej),
    przytarty zderzak (plastik), starty lakier na krawędzi innego błotnika
    i jeszcze jakaś rysa gdzieś