  • 11. Data: 2012-10-30 16:37:54
    Temat: Re: WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-30 15:25, Krystek wrote:

    > Tak, te nokiowe mapy, incorporowane razem z mapami MS/Bing do Facebooka
    > są tak dokładne, że aż strach. Nie ma wielu miejsc, które są na i tak
    > średnio aktualnych mapach Google.
    >
    > K.

    Ja zas przejechalem sie na tych od Googla, pomijajac komentarze dla
    Beara Gryllsa: "kieruj sie w kierunku poludniowo-wschodnim" ;]
    Przetestowalem juz wiele roznych platnych nawigacji, z czego spora czesc
    oferowala mapy gorsze od Nokii, do tego sporo mniej lub bardziej
    uzytecznych ficzerow i znacznie mniej stabilnosci samego programu.

  • 12. Data: 2012-10-30 18:10:14
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-30 16:37, atm pisze:

> [...]
    > oferowala mapy gorsze od Nokii, do tego sporo mniej lub bardziej
    > uzytecznych ficzerow i znacznie mniej stabilnosci samego programu.

    Map Nokia używam tylko w telefonie, bo fajnie mieć mapy offline do
    zlokalizowania się (jak się je włączy do trybu online to ściągają
    mnóstwo niepotrzebnych śmieci: repertuar kin, teatrów z regionu itp.,
    ostatnio kilkaset kb tak mi nabiło), ale gdy one pokazują mi, że jestem
    _in_the_middle_of_nowhere_ to włączam sobie Google Maps. Innych map na
    Symbiana w Nokii E55 nie mam, ale sobie Waze z OpenStreetMap planuję
    zainstalować - <http://world.waze.com/download/wm_symbian_download/

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 13. Data: 2012-10-30 21:22:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-10-2012 22:04, atm pisze:
    > Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?

    Kids Corner dobry jest :-)

    --
    pozdr.

  • 14. Data: 2012-10-30 22:19:23