  • 1. Data: 2012-10-29 17:18:31
    Temat: Pytanie o Virgin Mobile
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Na infrastrukturze którego operatora pasożytuje Virgin Mobile?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2012-10-29 18:00:12
    Temat: Re: Pytanie o Virgin Mobile
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 29 Oct 2012 17:18:31 +0100, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >Na infrastrukturze którego operatora pasożytuje Virgin Mobile?

    Play i roamingu z Orange. Nie ma roamingu plusa na nowo aktywowanych
    starterach, ale na przeniesionych podobno działa.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-10-31 21:35:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-10-29 17:18, Big Jack pisze:
    > Na infrastrukturze którego operatora pasożytuje Virgin Mobile?

    Pasożytuje to twoja matka na mopsie

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

  • 4. Data: 2012-10-31 21:45:15
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    W dniu 31.10.2012 o 21:35 Diabełson <h...@s...org> pisze:

    > Pasożytuje to twoja matka na mopsie

    A mnie zastanawia, jak osoby które korzystają z Usenetu, mając taka wielka
    możliwość zasięgnięcia opinii innych słuchaczy, tak marnują tą okoliczność
    i w ten sposób się udzielają :/

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

  • 5. Data: 2012-11-02 22:43:15
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-10-31 21:45, Piotr M pisze:

    > A mnie zastanawia, jak osoby które korzystają z Usenetu, mając taka
    > wielka możliwość zasięgnięcia opinii innych słuchaczy, tak marnują tą
    > okoliczność i w ten sposób się udzielają :/

    Nie spodobało mi się słowo "pasożytuje" odnośnie operatora VM. Być może
    znasz różnicę między korzystaniem, a pasożytnictwem?

    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !