  • 1. Data: 2012-10-29 22:04:51
    Temat: WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
    Od: atm <...@v...pl>

    Obejrzalem i wlasciwie nie zobaczylem niczego co skloniloby mnie do
    przesiadki (poza tym co bylo znane wczesniej czyli dobry aparat i mapy).
    Wszystko wyglada slicznie - zdjecia, maile, facebook, fotki przy
    kontaktach...tyle ze to sprawdzi sie swietnie u osoby, ktora jest mocno
    zwiazana z internetowym social life. Kids Corner jest ciekawa opcja,
    choc zapewne bez wiekszego problemu znajdzie sie na to app w
    konkurencyjnych srodowiskach. Wyswietlanie niusow CNN czy innych w
    widgecie to zadna nowosc. To co chce bez problemu wyjme sobie na pulpity
    przy pomocy widgetow a przy okazji nie bedzie sie wszystko wciaz obracalo.
    Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
    http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2012-10-29 22:26:31
    Temat: Re: WP8 - film demonstrujacy glowne ficzery
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 29 Oct 2012 22:04:51 +0100, atm napisał(a):

> [...]
    > zwiazana z internetowym social life. Kids Corner jest ciekawa opcja,
    > choc zapewne bez wiekszego problemu znajdzie sie na to app w

    Filmiki reklamowe są ZUS warte. Prawdziwe jaja wyjdą w praniu, bo o tym czy
    to fajny system, czy kolejna bezsensowna popierdółka (jak WP7) zadecydują
    szczegóły. Tym bardziej, że braki w Windows Mobile dało się nadrobić
    oprogramowaniem, tu nie ma takiej możliwosci z racji kosmicznego
    zajfonizowania systemu (czyli poblokowania wszystkiego, co się tylko da)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-10-30 00:46:42
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.10.2012 atm <...@v...pl> napisał/a:
> [...]
    > przy pomocy widgetow a przy okazji nie bedzie sie wszystko wciaz obracalo.
    > Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?

    Eee tam, zupełnie nie dostrzegasz przełomowego zastąpienia 2 kolumn kafli,
    mozaiką z trzech rozmiarów kafli. Poukładanie tego w jakiś sensowny wzorek
    powinno zapewnić wiele godzin niezwykłej, intelektualnej rozrywki.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2012-10-30 05:24:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
> [...]
    > mozaiką z trzech rozmiarów kafli. Poukładanie tego w jakiś sensowny wzorek
    > powinno zapewnić wiele godzin niezwykłej, intelektualnej rozrywki.

    Krytykujesz iPhone, wyśmiewasz WP8 - czego Ty używasz, Kakmar?

  • 5. Data: 2012-10-30 10:58:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.10.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "kakmar" <k...@g...com> wrote in message
    >
    > Krytykujesz iPhone, wyśmiewasz WP8 - czego Ty używasz, Kakmar?

    Znowu pomieszałeś, spróbuj się bardziej skupić podczas czytania, to kolega
    atm narzekał, na brak wyjątkowej funkcjonalności, ja tylko zwróciłem uwagę
    że takowa owszem jest.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 6. Data: 2012-10-30 13:23:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    >Obejrzalem i wlasciwie nie zobaczylem niczego co skloniloby mnie do
    >przesiadki (poza tym co bylo znane wczesniej czyli dobry aparat i
    >mapy).

    Ale dobry aparat to nie cecha systemu, a dobre mapy ... na Nokii sie
    zawiodlem :-)

    >Naprawde, ciezko mi znalezc jakis killer feature, co o tym sadzicie?
    >http://www.youtube.com/watch?v=SQZEkXCE_fY&feature=
    player_embedded

    A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

    J.

  • 7. Data: 2012-10-30 13:26:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znowu pomieszałeś, spróbuj się bardziej skupić podczas czytania, to kolega
    > atm narzekał, na brak wyjątkowej funkcjonalności, ja tylko zwróciłem uwagę
    > że takowa owszem jest.

    Odpowiesz na moje pytanie? Bardzo ciekaw jestem czego Ty używasz...

  • 8. Data: 2012-10-30 15:12:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.10.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Odpowiesz na moje pytanie? Bardzo ciekaw jestem czego Ty używasz...

    Stareńkiej Defy, pisałem nie raz, nie zauważyłeś?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 9. Data: 2012-10-30 15:25:51
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-30 13:23, J.F pisze:

    > Ale dobry aparat to nie cecha systemu, a dobre mapy ... na Nokii sie
    > zawiodlem :-)

    Tak, te nokiowe mapy, incorporowane razem z mapami MS/Bing do Facebooka
    są tak dokładne, że aż strach. Nie ma wielu miejsc, które są na i tak
    średnio aktualnych mapach Google.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-10-30 16:34:46
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-10-30 13:23, J.F wrote:

    > Ale dobry aparat to nie cecha systemu, a dobre mapy ... na Nokii sie
    > zawiodlem :-)

    Jak nie jak tak ;P Naprawde dobry aparat jest w Nokii 808 gdzie
    musialbym zyc z Symbianem, drugie miejsce (najprawdopodobniej) Nokia 920
    z WP8. Oczywiscie aparat w SGS3 tez jest dobry jednak w tej kwestii
    wciaz kroluje Nokia.

    layer_embedded

    > A jakie "killer feature" sobie wyobrazasz ? MS Siri ?

    Nie wiem... cos co spowoduje, ze naprawde bede chcial kupic nowe
    urzadzenie. Poki co widze duzo wodotryskow, slicznych irytujaca
    obracajacych sie kwadracikow roznej wielkosci i mnostwo suwania palcem.
    Jesli okaze sie prawda, ze wszystkie poziomy glosnosci (w tym kalendarz
    i budzik) sa sprzegniete z glownym ustawieniem to juz podziekuje na starcie.