  • 1. Data: 2011-09-19 13:43:29
    Temat: WIN PHONE 7
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    Witam
    ponieważ uzywam 6,5 i bardzo sobie chwalę, m.in. ze względu na używane
    oprogramowanie,
    będę chyba zmianiał telefon na HTC z Windows Phone 7.
    I teraz powstaje problem z praktycznymi niespodziankami, które mogą mnie
    spotkać.
    Wolałbym wiedzieć przed podjęciem decyzji o kupnie aparatu, niz po.....,
    jeśli są jakieś problemy lub inne kłopotliwe sytuacje.
    Chciałbym uniknąć dyskusji o wyższości innych systemów..., prosiłbym jedynie
    o opinie użytkowników.
    Może warto poczekać na nowy system?
    Prosiłbym o czysto subiektywne opinie...
    pozdr.
    gr

  • 2. Data: 2011-09-19 14:16:20
    Temat: Re: WIN PHONE 7
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-09-19 15:43, GR001 pisze:
> [...]
    > o opinie użytkowników.
    > Może warto poczekać na nowy system?
    > Prosiłbym o czysto subiektywne opinie...

    W dwóch słowach: kup cokolwiek.
    Przejście z WM6.5 na WP7 jest równoznaczne przejściu na androida, iOS
    czy Symbiana - całkowicie nowy system, zero kompatybilności programów.
    Windows został tylko w nazwie.

  • 3. Data: 2011-09-19 18:57:26
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    GR001 wrote:

    > Witam
    > ponieważ uzywam 6,5 i bardzo sobie chwalę, m.in. ze względu na
    > używane oprogramowanie,
    > będę chyba zmianiał telefon na HTC z Windows Phone 7.

    Po pierwsze:
    Win Phone 7 NIE jest zgodnie z Win Mobile 6.5,
    więc z "używanego oprogramowania" z poprzedniego
    systemu NIE skorzystasz.

    Po drugie:
    To co wyżej, to nie koniec różnic, wspólna jest
    co najwyżej część nazwy. Win Phone 7 to całkiem
    inny system, zupełnie inaczej zaprojektowany.

    W związku z jednym i drugim rada:
    Nie kupuj "w ciemno". Zorganizuj sobie możliwość
    sprawdzenia jakiegokolwiek telefonu @Win Phone7,
    gdyż jest ryzyko że nie będzie Tobie odpowiadał.

    Jeśli będzie odpowiadał, to będzie odpowiadał
    każdy, jeśli nie będzie, to nie będzie żaden,
    gdyż obecnie* telefony różnią się parametrami
    i wyglądem, system jest zunifikowany.

    * Nokia ma szansę być "wyjątkiem od reguły"..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 4. Data: 2011-09-19 19:33:57
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski napisał:
> [...]
    > gdyż obecnie* telefony różnią się parametrami
    > i wyglądem, system jest zunifikowany.
    >
    > * Nokia ma szansę być "wyjątkiem od reguły"..

    Nie - Nokie też mają być zunifikowane.

    m.

  • 5. Data: 2011-09-19 19:35:27
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia 19 Sep 2011 19:33:57 GMT, Mikolaj Machowski napisał(a):

    > Nie - Nokie też mają być zunifikowane.

    Nokia chwaliła się, że wynegocjowała sobie prawo większej modyfikacji. Ale
    to oni twierdzą, mogli kłamać, w końcu kłamali w tylu sprawach...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 6. Data: 2011-09-20 05:29:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    GR001 wrote:
> [...]
    > będę chyba zmianiał telefon na HTC z Windows Phone 7.
    > I teraz powstaje problem z praktycznymi niespodziankami, które mogą

    jeśli podobała ci sie funkcjonalność starego WM to w WP7 jej nie znajdziesz,
    ma być śłitaśnie i tyle.

  • 7. Data: 2011-09-20 06:15:14
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > jeśli podobała ci sie funkcjonalność starego WM to w WP7 jej nie
    > znajdziesz, ma być śłitaśnie i tyle.

    Wiem, że stare oprogramowanie nie działa....
    ale chodzi mi o współpracę z pakietami microsoftu na pecety, i inne rzeczy..
    pozdr.

  • 8. Data: 2011-09-20 17:39:46
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Waldek Godel napisał:

    > Nokia chwaliła się, że wynegocjowała sobie prawo większej modyfikacji. Ale
    > to oni twierdzą, mogli kłamać, w końcu kłamali w tylu sprawach...

    Owszem, podobno wynegocjowała. Ale bardzo szybko Elop powiedział, że nie
    będą z tego prawa korzystać.

    m.

  • 9. Data: 2011-09-20 21:23:10
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 20.09.2011 19:39, Mikolaj Machowski wrote:
    /.../
    > Owszem, podobno wynegocjowała. Ale bardzo szybko Elop powiedział, że nie
    > będą z tego prawa korzystać.
    Wzięcie przez Nokię gościa z Microsoftu oznacza szybką katastrofę.

  • 10. Data: 2011-10-03 23:27:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) <m...@t...waw.pl> wrote:

    > W dwóch słowach: kup cokolwiek.