  • 1. Data: 2010-08-25 06:06:54
    Temat: DURACELL dno - VARTA lepsza....
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec w sprzecie do ultradzwiekow zasilanym na 2 baterie 9V wstawilem
    najpierw baterie VARTA HIGH ENERGY Alkaline.. no i udalo sie zrobic 60
    zabiegow.. (kazdy zabieg trwa tyle samo kontrolowany przez komputerek,
    zabiegio codzienie wykonywane).. no i jako, ze upierdliwa jest wymiana
    baterii to kupilem DURACELL z reklamy wynikalo, ze 30% beda dluzej
    dzialac niz inne baterie.. no i wystarczylu na 40 zabiegow...

    DURACELL waznosc do MAR2015, na VARTA nie ma waznosci wbitej.

    Reasumujac Reklamy oszukuja - nie pierwszy raz!!!

  • 2. Data: 2010-08-25 07:51:21
    Temat: Re: DURACELL dno - VARTA lepsza....
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 25 Aug 2010 08:06:54 +0200, fReLuZ wrote:
> [...]
    >baterii to kupilem DURACELL z reklamy wynikalo, ze 30% beda dluzej
    >dzialac niz inne baterie.. no i wystarczylu na 40 zabiegow...

    Duracelki tez alkaliczne ?

    >DURACELL waznosc do MAR2015, na VARTA nie ma waznosci wbitej.

    Moze jednak trafiles na jakies odrzuty czy podroby - pamietam ze
    koledzy tu duracelki chwalili.

    A w ogole to bym sie zastanowil nad akumulatorkami.

    J.

  • 3. Data: 2010-08-25 14:57:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-08-25 09:51, J.F. pisze:
    > Duracelki tez alkaliczne ?

    > Moze jednak trafiles na jakies odrzuty czy podroby - pamietam ze
    > koledzy tu duracelki chwalili.
    >
    > A w ogole to bym sie zastanowil nad akumulatorkami.

    Jakby alkaliczne nie były to by chyba tych 40 nawet nie wytrzymały. Tak
    jak kolega pisze, w takim zastosowaniu to akumulatorki. No i że duracell
    gorsze się okazały to dla mnie nie nowość, też raczej zacząłem unikać
    duracelek, może trafiłem na siakieś podróbki co mnie do marki
    zniechęciły? kto wie.

  • 4. Data: 2010-08-25 16:05:48
    Od: szymon <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-25 08:06, fReLuZ pisze:
> [...]
    >

    > DURACELL waznosc do MAR2015, na VARTA nie ma waznosci wbitej.
    >
    > Reasumujac Reklamy oszukuja - nie pierwszy raz!!!

    Ale wiesz o tym, ze Duracell ma dwie serie baterii alkalicznych?
    Turbo (te do zasilania kroliczkow) sa tylko w rozmiarze AA/AAA...

    Szymon

    P.S. W multimetrach miewam 9V zarowno Varty jak i Duracelle. Nie ma
    wyraznego lidera...

  • 5. Data: 2010-08-25 18:19:56
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jawi napisał:
    > Jakby alkaliczne nie były to by chyba tych 40 nawet nie wytrzymały. Tak
    > jak kolega pisze, w takim zastosowaniu to akumulatorki.

    O ile urządzenie ma odcinanie zasilania przy spadku napiecia poniżej
    progu. Jeżeli jedzie do oporu, to akumulatorki nie będą
    ekonomiczniejsze, bo szybko padną.

    > No i że duracell
    > gorsze się okazały to dla mnie nie nowość, też raczej zacząłem unikać
    > duracelek, może trafiłem na siakieś podróbki co mnie do marki
    > zniechęciły? kto wie.

    Niedawno pisałem o bateriach zegarkowych. Z paluszkami alkalicznymi
    Duracell również mam złe doświadczenia. Lepsze były Fuji, tylko
    najlepiej je kupować w fotolabach Fuji :-). Do ogólnego stosowania
    kupuję Panasoniki. Również 9V.
    Maciek

  • 6. Data: 2010-08-27 20:00:44
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "szymon" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > P.S. W multimetrach miewam 9V zarowno Varty jak i Duracelle. Nie ma
    > wyraznego lidera...

    A ja kupiłem akumulatorek w Lidlu na 9V za 11,99zł i ładuję raz na pół roku.
    Baterii w ogóle nie kupuję, w Lidlu za 4 sztuki AA 2500mAh (kolega mierzył i
    mają faktycznie 1800) zapłacisz 11,99zł.