  • 1. Data: 2010-08-26 06:00:27
    Temat: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261
    Od: "lojti" <n...@o...pl>

    http://allegro.pl/zelazko-braun-si-6261-ceramika-gw-
    24-m-cena-i1187866448.html
    http://allegro.pl/zelazko-rowenta-dz-5110-2400-w-ant
    i-calc-i1202269551.html
    zastanawiam sie nad ktoryms z tych zelazek.
    Mojej zonie spodobala sie bardzo ta rowenta.
    Mi spodobal se braun.
    chcialem kupic philipsa GC4410 ale jakos tandetnie wygladaje te plastiki.
    Prosze o porade ktore lepiej kupic z tych 2.
    Brauna moge miec za 140zł Rowente za 180zł
    ewentualnie inne +/- 150zł
    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2010-08-26 06:35:16
    Temat: Re: zelazko Rowenta DZ5110 VS Braun SI6261
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    lojti pisze:

    > zastanawiam sie nad ktoryms z tych zelazek.

    A nie lepiej laminator? BP, MSPANC :-)

  • 3. Data: 2010-08-26 06:54:03
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-26 08:35 Zbych napisał(a):

    > A nie lepiej laminator? BP, MSPANC :-)

    Na żelazku też nieźle wychodzi termotransfer. Kwestia wprawy. Myślę, że
    do tego celu Rowenta będzie akurat.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-08-26 06:58:11
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Na żelazku też nieźle wychodzi termotransfer. Kwestia wprawy. Myślę, że
    > do tego celu Rowenta będzie akurat.

    Jak żona nabierze wprawy :-)

  • 5. Data: 2010-08-26 07:24:14
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    lojti wrote:
> [...]
    i-calc-i1202269551.html
    > zastanawiam sie nad ktoryms z tych zelazek.
    > Mojej zonie spodobala sie bardzo ta rowenta.

    masz rozne strony ceneo, skapiec, nokaut - tam patrz na opinie, ta grupa nie
    zajmuje sie zelazkami, przynajmniej kiedys zadnej elektorniki w nich nie bylo i
    sadze ze i dzis nie ma ale moze dodali (by szybciej sie psulo). NTG.

  • 6. Data: 2010-08-26 09:57:27
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości news:4c7616c7

    > zajmuje sie zelazkami, przynajmniej kiedys zadnej elektorniki w nich nie
    > bylo i sadze ze i dzis nie ma ale moze dodali (by szybciej sie psulo).
    > NTG.

    Dodali. Czujnik przechylenia, elektroniczny termostat.