  • 31. Data: 2009-10-19 14:58:19
    Temat: Re: W sprawie obudowy do dysku 3.5
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Animka pisze:

    > Nie wiem jaki jest zasilacz. Everest chyba nie podaje.

    Zdecydowanie, bo i nie ma jak. Musisz otworzyć obudowę i
    odczytać własnoocznie z plakietki.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 32. Data: 2009-10-19 17:55:10
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Radosław Sokół pisze:

    > Zdecydowanie, bo i nie ma jak. Musisz otworzyć obudowę i
    > odczytać własnoocznie z plakietki.

    Nie będę teraz specjalnie się meczyła. Tyle kabli :-(
    Przy okazji otwarcia obudowy sprawdzę.

    --
    animka

  • 33. Data: 2009-10-19 21:32:50
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** KILu <b...@w...pl> wrote:

    > Kiniu?;) Do zasilaczy nie mam zaufania, gdyz z zamilowania zdarzalo mi sie
    > serwisowac takie zabawki i niejedno juz widzialem. Choc jesli juz, to balbym
    > sie nie tyle pozaru, co awarii polaczonej ze skokiem napiecia na wyjsciu, co
    > mogloby ubic dysk. A to sie zdarza dosc rzadko.

    Ergo chcesz powiedzieć, że przeprowadziłeś audyt zasilacza każdego jednego
    urządzenia w domu włącznie z tosterem, czajnikiem, odkurzaczem, hifi itd.?

    Miałem na myśli to, że zasilacze od sprzętu komputerowego generalnie nie
    powodują pożarów bardziej niż zasilacze od innego sprzętu spotykanego w
    gospodarstwach domowych.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )