  • 1. Data: 2009-10-16 19:53:58
    Temat: Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    Mam ten problem z drugim kolejnym komputerem. Po wyłączeniu zasilania (z
    gniazdka) i ponownym włączeniu komputera nie działa mi mysz. Jest to zestaw
    bezprzewodowy klawiatura/mysz. Klawiatura działa normalnie. Nie działa równiez
    inna mysz optyczna, za to działa, stara kulkowa. W starym komputerze także
    jedynym wyjściem było używanie przez jakiś czas myszki kulkowej. Płyty główne w
    komputerach to Gigabyte a wszystkie myszki to Logitechy. Czyżby Gigsbyte i
    Logitech się nie lubiły? Może w biosie Gigabyte coś miesza. Proszę o jakieś rady
    bo używanie zniszczonej kulkowej myszy to mordęga.
    Mirek.

  • 2. Data: 2009-10-17 12:54:37
    Temat: Re: Mysz nie działa po wyłączeniu zasilania.
    Od: HaWaN <H...@g...com>

    Mirek pisze:
> [...]
    > Logitechy. Czyżby Gigsbyte i Logitech się nie lubiły? Może w biosie
    > Gigabyte coś miesza. Proszę o jakieś rady bo używanie zniszczonej

    a próbowałeś resetować połączenie myszy i klawiatury z odbiornikiem?

  • 3. Data: 2009-10-17 14:20:54
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    Użytkownik "HaWaN" <H...@g...com> napisał w wiadomości

    > a próbowałeś resetować połączenie myszy i klawiatury z odbiornikiem?

    Wiele razy. To nie jest problem z zestawem bezprzewodowym. Dzisiaj mysz optyczna
    przewodowa na PS2 już działa. Po odpięciu końcówki PS2 i podłączeniu przez usb
    nie działa. To i tak lepiej, bo wczoraj także na PS2 nie działała. Przypomnę, że
    klawiatura z zestawu (nadajnik wpinany w usb) cały czas działa. Jak się okazuje,
    i w starym i nowym komputerze pomaga używanie przez jakiś czas myszy kulkowej -
    ta działa zawsze. Różnica jest taka, że teraz ciągle nie działa na usb. Dodam,
    że w biosie opcja keyboard/mouse usb support jest oczywiście enabled. Sterowniki
    do płyty, w tym do usb wgrane. Co się dzieje?
    Mirek.

  • 4. Data: 2009-10-18 09:23:48
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mirek pisze:
    > [...] Różnica jest taka, że teraz ciągle nie działa na usb. Dodam, że w biosie
    > opcja keyboard/mouse usb support jest oczywiście enabled. Sterowniki do
    > płyty, w tym do usb wgrane. Co się dzieje?

    Obudowa komputera jest uziemiona/wyzerowana?

    Czy stary komputer się tak samo zachowywał? Jeżeli tak, to
    czy z *tą samą myszką*, czy inną?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 5. Data: 2009-10-18 11:19:33
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Mirek pisze:
    Po odpięciu końcówki PS2 i
    > podłączeniu przez usb nie działa.

    Ty to na "żywca" robisz? ( Nie wyłączasz komputera? )
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 6. Data: 2009-10-18 11:38:30
    Od: "Mirek" <m...@w...op.pl>

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Obudowa komputera jest uziemiona/wyzerowana?

    Chodzi o gniazdko z uziemieniem czy o coś innego? W każdym razie zera w gniazdku
    nie ma.

    > Czy stary komputer się tak samo zachowywał? Jeżeli tak, to
    > czy z *tą samą myszką*, czy inną?

    Podobnie a myszy podpinałem różne. Nowy komputer wyłączyłem z sieci po kilku
    tygodniach na pół godziny i na usb mysz już nie działa. Google na frazę "nie
    działa mysz na usb) zwraca masę wyników więc mój problem nie jest odosobniony.
    Rozwiązania jednak trudno się doczytać.

  • 7. Data: 2009-11-06 16:44:35
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Mirek pisze:
    > Chodzi o gniazdko z uziemieniem czy o coś innego? W każdym razie zera w
    > gniazdku nie ma.

    Gniazdko z bolcem podłączonym do uziemienia lub zerowania.

    Zero w gniazdku MUSI być. Pytanie czy jest obwód ochronny...

    Czyli obstawiam zasilanie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |