  • 1. Data: 2009-10-16 16:48:45
    Temat: win 7
    Od: "bobi" <t...@w...opole.pl>

    witam
    mam pytanie czy na moim komputerze składający się z :
    1.pyta główna ASUS P4P800-E DELUX
    2.pamięć DDR 4G
    3.procesor PENTIUM 4 3E GHZ IBM L2-CACHE 800 MHZ FS8,PGA-478
    4.dysk 160 G
    5.karya grafiki Radeon 4650 Asus 1GB HDMI & DVI (AGPx8)
    będę mógł zainstalować WIN 7 ULTIMATE
    poz.

  • 2. Data: 2009-10-16 17:03:56
    Temat: Re: win 7
    Od: Robert <r...@b...ua>

    Dnia Fri, 16 Oct 2009 18:48:45 +0200, bobi napisał(a):

> [...]
    > 4.dysk 160 G
    > 5.karya grafiki Radeon 4650 Asus 1GB HDMI & DVI (AGPx8)

    http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/syste
    m-requirements.aspx
    http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/upgra
    de-advisor.aspx

    --
    Robert Drygas

  • 3. Data: 2009-10-16 17:28:37
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bobi napisał(a):

    [...]

    A jaki masz zasilacz? Jest kompatybilny z Windows 7 Power? ;P

    j.

  • 4. Data: 2009-10-16 18:15:04
    Od: "Gamariel" <g...@p...onet.pl>

    Jak go legalnie kupisz to spokojnie pojdzie :)

  • 5. Data: 2009-10-16 18:51:05
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "bobi" <t...@w...opole.pl> napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    > 4.dysk 160 G
    > 5.karya grafiki Radeon 4650 Asus 1GB HDMI & DVI (AGPx8)

    Monitor ma za małą rozdzielczość.

  • 6. Data: 2009-10-16 21:13:52
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    news:hbafaq$d3v$1@achot.icm.edu.pl... i wcześniejszych

    > --
    > Jeżeli nie potrafisz skonfigurować NOD32, aby nie wysyłał śmieci
    > to lepiej nic nie pisz, gdyż nie jesteś obdarzony inteligencją.

    Czy ten Twój tekst nie zajmuje aby tyle samo miejsca co śmieci NOD-a?
    ;)

  • 7. Data: 2009-10-16 21:35:35
    Od: "Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    bobi <t...@w...opole.pl> napisał(a):

> [...]
    > 4.dysk 160 G
    > 5.karya grafiki Radeon 4650 Asus 1GB HDMI & DVI (AGPx8)

    Spokojnie. Na grafikę dałeś sie złapać na pułapkę marketingową.
    Po co 1GB pamięci dla takiej karty.

  • 8. Data: 2009-10-17 09:49:35
    Od: Michał Łukasik <m...@g...pl>

    Dnia 16.10.2009, bobi napisał(a):

> [...]
    > 4.dysk 160 G
    > 5.karya grafiki Radeon 4650 Asus 1GB HDMI & DVI (AGPx8)

    Sprzętowo - NIE bez czytnika DVD czy też odpowiednio przygotowanego
    pendrive.

    NTG - informacje na temat minimalnych wymagań i zalecanych konfiguracji
    znajdziesz na stronie M$.
    --

  • 9. Data: 2009-10-20 16:53:29
    Od: "kazio101" <k...@o...eu>