  • 21. Data: 2009-04-27 21:23:53
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości

    >wiesz co znaczy joke?
    >czy nie wiesz ?
    a muszę?

    >a zeby nie bylo ze w zarcie nie ma zdzbla prawdy to:
    > ile mozna o tych "warzywach" ?

    też będę żartował jak się rozp....sz raczej wtedy nie ma się ochoty na
    żarty

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 22. Data: 2009-04-27 21:31:18
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Darek Mroz pisze:

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    a jakie Tymasz kurwa doswiadczenie? w obsłudze szklanej kuli ?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 23. Data: 2009-04-27 21:38:07
    Od: t...@g...com

    On 27 Kwi, 23:23, "Monster" <a...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości

    > też będę żartował jak się rozp....sz  raczej wtedy nie ma się ochoty na
    > żarty

    aaa to zależy..
    ..czym sie znieczulil /le

  • 24. Data: 2009-04-27 21:38:50
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    WIADRO pisze:

    > piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    > albo mógłbyś ciut to skrócić?

    Alez prosze Cie bardzo, rob sobie z tym zdaniem co chcesz i jak chcesz:
    napis, piosenke albo tatuaz.
    :-)

    KJ Siła Słów
    GSXR 2K1 "Angry Sky"
    dagixar tribe colors

  • 25. Data: 2009-04-27 21:50:38
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:

    > Czesc.

    <CIACH! - i tu nastepuje opis zdarzenia drogowego>

    Witka,
    no to kurna pech...
    grunt, ze Wam sie nic nie stalo.
    Motocykl zmienisz na mniej pognieciony i bedzie ok.
    A, ze slepi w tej naszej Lodzi jezdza to prawda i nic na prawde nic nie
    pomoze... trzeba to wliczyc i starac sie unikac spotkan.

    A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w
    kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys
    takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.

    Glowa do gory i do zobaczenia znow na szosie!

    KLOSZ
    --
    Hunda CB 750 SF '00 dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 26. Data: 2009-04-27 22:10:32
    Od: n...@s...com

    On Mon, 27 Apr 2009 22:56:14 +0200, "BartekGSXF"
    <b...@g...com> wrote:

    >W zyciu nie myslalem, ze mozna wjechac na skrzyzowanie patrzac sie w prawa
    >strone tylko.

    Teraz juz wiesz. Niewiele Cie kosztowalo dowiedzenie sie o tym.
    Zupelnie za darmoche podpowiem ze kierowca w samochodzie (nomen omen
    polonezie) moze sie na Ciebie gapic i wyjechac. A poznij powiedziec
    'niewidzialempana'.
    Wracaj do zdrowia, sklejaj padline i bedzie dopsz :)

    Pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 27. Data: 2009-04-27 23:24:32
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-27 22:01:32 +0200, "Mystik" <m...@p...pl> said:

    > Myślałem, że się mylę. Ale kowadło przy Tobie, to jest Einstein.

    Urocze ;-) Normalnie jak w definicji dyplomacji - powiedzieć komuś
    "spierdalaj" tak, aby odczuł ekscytację na myśl o nadchodzącej podróży
    ;-)

    > "Przywitaj się z kolegami"

    Z natury nie lubię tego narzędzia i stronię od używania, ale w tym
    przypadku zgadzam się w całej rozciągłości. Wszelkie dyskusje z tym
    trolem są bezcelowe.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 28. Data: 2009-04-27 23:27:56
    Od: marider <m...@g...pl>

    KLOSZ pisze:
    > BartekGSXF pisze:

    Dupa sie zagoi, moto poskladasz lub wymienisz (za kase z OC lub AC/do
    wyboru) a doswiadczenie doswiadczeniem. Najwazniejsze zdrowie ;)

    > A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w
    > kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys
    > takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.

    A mnie wk... te kamizelki, IMHO to poroniony pomysl a ze jakis duren w
    rzadzie podpatrzyl ze niektorzy w tym jezdza po ulicach, to teraz
    najchetniej na wszystkich by wymusili noszenie tych oczojebnych
    kamizelek za grosze. Nie po to kupowalem kombinezony za kilka tys zl
    zeby przykrywac je takim gownem ku uciesze urzedasow.

    Jak chcecie byc widoczni to zrobcie sobie z motocykli choinki jak z
    niektorych TIRow z masa kolorowych lampeczek, fredzli i choragiewek. I
    koniecznie mega-glosne wydechy do kompletu a nawet syreny i
    mini-latarnie morskie! ;)

    Pzdr
    PS: a jak warzywa to wloszczyzna, np Ducati czy inne takie ;]
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)

  • 29. Data: 2009-04-27 23:29:02
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-27 23:38:50 +0200, KJ Siła Słów <K...@n...com> said:

    > Alez prosze Cie bardzo, rob sobie z tym zdaniem co chcesz i jak chcesz:
    > napis, piosenke albo tatuaz.
    > :-)

    Ty może lepiej spytaj gdzie ten tatuaż. Bo co jak obok umieści autora?
    Kontekst mógłby Ci się nie spodobać...
    ;-)

  • 30. Data: 2009-04-28 03:53:26
    Od: AlF <s...@g...com>