    From: marider <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Date: Tue, 28 Apr 2009 01:27:56 +0200

    KLOSZ pisze:
    > BartekGSXF pisze:

    Dupa sie zagoi, moto poskladasz lub wymienisz (za kase z OC lub AC/do
    wyboru) a doswiadczenie doswiadczeniem. Najwazniejsze zdrowie ;)

    > A tak z glupia frant dla uzupelnienia statystyki zapytam: jechales w
    > kamizelce odblaskowej czy bez niej? Serio pytam, bo pamietam, ze kiedys
    > takiej uzywales/uzywaliscie jak sie na WOSPie widzielismy.

    A mnie wk... te kamizelki, IMHO to poroniony pomysl a ze jakis duren w
    rzadzie podpatrzyl ze niektorzy w tym jezdza po ulicach, to teraz
    najchetniej na wszystkich by wymusili noszenie tych oczojebnych
    kamizelek za grosze. Nie po to kupowalem kombinezony za kilka tys zl
    zeby przykrywac je takim gownem ku uciesze urzedasow.

    Jak chcecie byc widoczni to zrobcie sobie z motocykli choinki jak z
    niektorych TIRow z masa kolorowych lampeczek, fredzli i choragiewek. I
    koniecznie mega-glosne wydechy do kompletu a nawet syreny i
    mini-latarnie morskie! ;)

    Pzdr
    PS: a jak warzywa to wloszczyzna, np Ducati czy inne takie ;]
    --
    marider
    Wsciekla R1 + dodatki = sprzedam ;)