  • 31. Data: 2009-04-28 05:25:53
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: n...@s...com

    On Tue, 28 Apr 2009 01:27:56 +0200, marider <m...@g...pl> wrote:

    >najchetniej na wszystkich by wymusili noszenie tych oczojebnych
    >kamizelek za grosze.

    Ale co Ci bardziej przeszkadza, oczojebna, kamizelka czy to ze za
    grosze ?

    > Nie po to kupowalem kombinezony za kilka tys zl
    >zeby przykrywac je takim gownem ku uciesze urzedasow.

    No to trzeba bylo tak odrazu! Poszukaj firmy ktora uszyje Ci
    kamizelke za kilka(nascie) tysiecy.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 32. Data: 2009-04-28 05:47:23
    Od: "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>

    > Dokladnie.
    > Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

    A jak w takiej sytuacji działa OC sprawcy? Pozwala na zakup nowego motoru?
    Szkoda całkowita?
    Czy to tak samo jak w samochodach - czyli odzyskasz mniej wiecej wartość
    motocykla?

  • 33. Data: 2009-04-28 06:06:53
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote in message

    > Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    > On Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200
    > Juz jestem po nakopaniu sobie do dupy i szczekaniu pod stolem
    > Nastepnym razem jak bedzie dyskusja o ciuchach to jazda tylko w
    > motocyklowych. Kurtka z ochraniczami , zolw, rekawiczki, spodnie.
    > Zdaniem lekarza ktory byl na miejscu to tylko dlatego, ze mielismy z zona
    > ubrania wyszlismy tylko z siniakami i stluczeniami.

    Wielce odkrywcze, naprawde wielce, zwlaszcza ze na grupie od zawsze doradza
    sie dresy i adidasy, prawda? ;)
    Szczerze gratuluje, a nawet nieco zazdrosze, szczescia. Dajcie na msze by
    nie odpuszczalo. Dzieki takze ze sie podzieliles - moze to da do myslenia
    kilku niezniszczalnym.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 34. Data: 2009-04-28 06:13:59
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 27 Apr 2009 23:07:40 +0200
    "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Juz jestem po nakopaniu sobie do dupy i szczekaniu pod stolem

    Nie takie rzeczy się w szoku powypadkowym robiło ;-)

    > Dokladnie.
    > Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

    Cos z ubezpieczalni dostaniesz, troche odlozysz, kupisz nowego.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 35. Data: 2009-04-28 06:14:48
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote in message

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    Dzieki ze nie pozostawiasz watpliwosci. Papa, trolu "przywitaj sie z
    kolegami" (c) by Mad MAx

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    weFAQ&v=qvj

  • 36. Data: 2009-04-28 06:31:29
    Od: Magic <m...@w...pl>

    BartekGSXF pisze:
    > Czesc.
    > Mozna pierdolic o motocyklach jezdzacych 300 na gumie. O motocyklistach
    > lamiacych przepisy.
    > Ale moze by zrobic jakas akcje dla kierowcow ktorzy sa po prostu slepi??
    > KURWA jak mozna nie zauwazyc motocykla jadacego z wlaczonymi swiatlami w
    > bialy dzien??!!

    Ciekawa sprawa, wczoraj widziałem dośc efektowny analogiczny przypadek
    na Elekcyjnej czy cuś w Warszawie, auto wyjeżdżało z parkingu i walnęło
    w bok motocykla, w wyniku czego rzeczony motocykl przeleciał ślizgiem na
    drugą stronę ulicy i przebił na wylot wiatę przystankową, na szczęście
    już bez kierownika. Na przystanku też chyba nikogo nie trafił, cud
    normalnie.

    Czymsie chłopie z dziewczyną, będziesz przez chwile miał lekką traume
    ale siadaj na moto jak najszybciej, łatwiej się z niej wyleczysz.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 37. Data: 2009-04-28 06:44:53
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Leszek Karlik pisze:
    > "nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".
    >
    > Hm.

    no właśnie. samogwałt?

    --
    gildor
    9'99

  • 38. Data: 2009-04-28 06:47:21
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    t...@g...com pisze:

    > wiesz co znaczy joke?

    ja wiem. w telewizji słyszałem take jedną Joke One

    --
    gildor
    9'99

  • 39. Data: 2009-04-28 06:47:42
    Od: Arni <a...@N...spam>

    gildor pisze:

    > no właśnie. samogwałt?

    gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie
    wyobrażasz? :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 40. Data: 2009-04-28 06:52:52
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Arni wrote:
    > gwałt jest wtedy kiedy jedna strona chce a druga nie. Jak to sobie
    > wyobrażasz? :)

    Prawa półkula mózgowa, czyli ta damska, od kolorów, wrażeń, emocji i
    ochoty chce zgwałcić lewą półkulę, czyli tą od logiki i sensu, męską.
    Albo odwrotnie.

    --
    Diobeu
    NT650V Deauville '98