  • 11. Data: 2009-04-27 20:45:03
    Temat: Re: W dupie mam warzywa!!!!!!!!
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Apr 2009 22:37:16 +0200, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    [...]
    > piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    > albo mógłbyś ciut to skrócić?

    "WSZYSCY CHCĄ MNIE ZABIĆ"

    > wiadro
    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    Cieszesieżemogłempomóc

  • 12. Data: 2009-04-27 20:48:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Z doswiadczenia obstawiam ze to 30 to było raczej 130km

    kawał drogi hamowania, nie?

    --
    - gildor
    9'99

  • 13. Data: 2009-04-27 20:51:33
    Od: t...@g...com

    On 27 Kwi, 21:15, "BartekGSXF" <b...@g...com> wrote:

    > Na szczescie jechalismy 30 km/h bo cos mnie tknelo

    To ilu Was było ?
    Same Bartki na gsxf'ach porozbijaly..?
    hehe :)
    spokoj juz jest na drogach ? akcja warzywa mozna zakonczyc ?
    30km/h to jednak znaczaca poprawa
    nie zebym cos.. tak po prostu jak juz meczymy ten temat..
    joke

  • 14. Data: 2009-04-27 20:56:14
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On 27 Kwi, 21:58, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

> [...]
    > tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.

    piękne! jak będę malował motocykl mogę wykorzystać te piękne zdania?
    albo mógłbyś ciut to skrócić? sobie bym to napisał na koszulce - bo
    łajzy będą mieli nieco mało czasu na przeczytanie,

    Myslisz, ze beda patrzec?
    W zyciu nie myslalem, ze mozna wjechac na skrzyzowanie patrzac sie w prawa
    strone tylko.
    Najlepsze jest to, ze dojezdzajac do niego chcialem pipnac klaksonem ale jak
    zobaczylem ze ruszyl, to pewnie wcisnalem migacz zamiast klaksonu.
    I znalazlo sie dwoje swiadkow, ze jechalem z wlaczonym migaczem. W tym
    kobitka ktora mogla widziec _tylko_ lewa strone motocykla bo stala po
    drugiej stronie skrzyzownania.
    No ale "Panie mial wlaczony migacz bo jak juz motocykl lezal to blyskalo mu
    swiatlo po tamtej stronie"
    Rece opadaja.

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 15. Data: 2009-04-27 21:01:20
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    > Jak juz sie nacieszysz z tej drobnej przyjemnosci zwanej zyciem i
    > poskladasz plastiki to dojdziesz do ciekawego spostrzezenia, ze nikt tylko
    > Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze.
    Wlasnie dlatego kupie cos co lepiej hamuje i skreca. Pewnie gsxra. Z
    przewodami w stlowym oplocie zebym sobie samopoczucie poprawil.

    > I ze cale to pierdolenie o winie i bledzie w ktorym brales udzial na
    > sasiedniej liscie jest niczym wiecej niz meczeniem elektronow a PoRD to
    > mozna sobie najwyzej do trumny wlozyc.
    Prawda,

    > A teraz bedzie faza lekkiej paranoi, potem wszystko wroci do normy,
    > zacznie sie rutyna i potem Los przesle Ci warning i znowu odpuscisz.
    > I tak w kolko.
    Poki co na razie odpuszczamy dwa kolka. Naprawiac nie ma sensu, dozbieramy i
    pojdziemy w scigacze ;)
    Zreszta moja lepsza polowa na razie nie wsiadzie na moto. :(

    > Duzo "tkania" zycze.
    A dziekujemy.

    --
    BartekGSXF w puzzlach
    Ave1,8

  • 16. Data: 2009-04-27 21:01:41
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 27 Kwi, 22:45, "Leszek Karlik" <l...@h...pl> wrote:

    > "WSZYSCY CHCĄ MNIE ZABIĆ"

    raczej " ja chce się zabić a inni to tylko niechcący.."

    ale i tak słabiutke w porównaniu do

    "nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze. "

    mmm

    --
    wiadro

  • 17. Data: 2009-04-27 21:05:26
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik <t...@g...com>napisał w wiadomości

> [...]
    >30km/h to jednak znaczaca poprawa
    >nie zebym cos.. tak po prostu jak juz meczymy ten temat..

    Z pasażerem nie mógł jechać?
    Idź męczyc temat na jakiejś innej grupie

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec

  • 18. Data: 2009-04-27 21:05:48
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Mon, 27 Apr 2009 23:01:41 +0200, WIADRO <w...@g...com> wrote:

    [...]
    > raczej " ja chce się zabić a inni to tylko niechcący.."

    Dużo miejsca na koszulce zajmuje.

    > ale i tak słabiutke w porównaniu do
    > "nikt tylko Ty sam mozesz sobie dac szanse na przezycie na drodze. "

    A to to już w ogóle, trzeba by rozdzielić na dwie części. Na przykład
    na plecach koszulki "szanse na przeżycie na drodze" a z przodu
    "nikt tylko Ty sam możesz sobie dać".

    Hm.

    --
    Leszek 'Pomocny' Karlik

  • 19. Data: 2009-04-27 21:07:40
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    On Mon, 27 Apr 2009 21:15:16 +0200
    >Cały jesteś? Nic sobie nie połamałeś? No to się cieszyć i (jak jesteś
    >wierzący)
    >dziękować Bogu.
    Juz jestem po nakopaniu sobie do dupy i szczekaniu pod stolem
    Nastepnym razem jak bedzie dyskusja o ciuchach to jazda tylko w
    motocyklowych. Kurtka z ochraniczami , zolw, rekawiczki, spodnie.
    Zdaniem lekarza ktory byl na miejscu to tylko dlatego, ze mielismy z zona
    ubrania wyszlismy tylko z siniakami i stluczeniami.

    >Motocykl rzecz nabyta.
    Dokladnie.
    Szkoda tylko, ze teraz bedziemy stac w korkach :|

    --
    BartekGSXF
    Ave1,8

  • 20. Data: 2009-04-27 21:09:10
    Od: t...@g...com

    On 27 Kwi, 23:05, "Monster" <a...@o...pl> wrote:

    > Z pasażerem nie mógł jechać?

    mogl

    > Idź męczyc temat na jakiejś innej grupie

    wiesz co znaczy joke?
    czy nie wiesz ?

    a zeby nie bylo ze w zarcie nie ma zdzbla prawdy to:
    ile mozna o tych "warzywach" ?