  • 81. Data: 2011-10-24 18:30:28
    Temat: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j849qt$orp$1@news.onet.pl...
> [...]
    ible-MeeGo-Comeback-Despite-N9-Awesomeness/

    > Nie, podobnie jak i w tym:
    > http://www.guardian.co.uk/technology/2011/sep/28/nok
    ia-n9-last-of-line
    > Chyba jednak nie musza tego mowic jak krowie na rowie w swietle tego jak
    > Nokia ostatnio sie zachowuje?

    Moze jednak powiesz o co Ci chodzi bo gonienie za Twoimi linkami, srednio
    przypomina jakakolwiek forme dyskusji. Teza byla, ze wycofanie n9 teraz,
    jest malo prawdopodobne chociazby ze wzgledu na wlasnie uruchomione kampanie
    reklamowe, jesli twierdzisz, ze to nieprawda to napisz to konkretnie -
    zamiast jajfoniarsko pszemolic.

    Chyba, ze rzeczywiscie masz role wieloletniego uzytkownika nokii, ktory
    jednak bardziej ceni sobie ajfona (z uwzglednieniem oryginalnosci pudelka) -
    powiedz to wprost, wtedy nie bede domagal sie _zadnych_ konkretow.

  • 82. Data: 2011-10-24 18:52:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j841u9$sgj$1@news.onet.pl...

    > ZOstaniesz ekspertem do spraw poliweglanu w wydziale Nokia/N9 ;]
    > Wybacz, dzsisaj stracilem caly zapal do palowania sie o komorki,
    > mam full roboty, jesli chcesz to przyznam Ci racje ;]

    Nie, nie o rację chodzi tylko o prawdę :-)
    A wiemy przecież że plastik jest miękki i rysuje się łatwiej niż szkło.
    Zapytaj byle kogo kto nosi okulary z tworzywa- łatwiej się rysują
    od szklanych nawet gdy mają warstewki uodporniające je na rysy...

    > Zwroc uwage, ze N9 jest matowy wiec rysy nie beda tak sie rzucac w oczy.

    Będą, jak tylko zgromadzi się w nich kurz i tłuszcz z dłoni...
    Zwłaszcza na tych kolorach "majtkowych".

    > Mialem blyszczacego jak psa jajka SGS i nawet po dluzszym czasie
    > uzytkowania nie mial jakos specjalnie duzo rys. Co ciekawe szybka aparatu
    > za to kilka wylapala.

    Nie znam tego aparatu ale pewnie nie był różowy ani błękitny?

    > Znajomy normalnie korzysta z iP4, nie nosi w prezerwatywce i sam
    > nie wie kiedy pojawila sie sliczna rysa na frontowym panelu

    Takie rysy pojawiają się od urazów z przedmiotami metalowymi.
    Takimi jak klucze w kieszeni. Ja niedawno wymieniony telefon tak
    zarysowałem sobie i mam dwie malutkie półokrągłe ryski wielkości
    może 1mm właśnie od tego że zapomniałem wyjąć kluczy do
    mieszkania z kieszeni. Ostre krawędzie metali mogą zarysować
    szkło bo są od szkła twardsze - plastik jesteś w stanie zarysować
    nawet paznokciem...

    > Tak, to prawda, dadza chyba to samo lub bardzo zblizone body,
    > WP i nazwa to Searay.
    > http://komorkomania.pl/2011/10/04/nokia-searay-znamy
    -wyglad-i-specyfikacje

    Widzisz - od lat pracuję w firmie elektronicznej jako inżynier projektant
    to wiem, że nawet najgłupszy CEO nie zmarnowałby nakładów na nową
    platformę w taki sposób o jaki posądzali go komentatorzy Nokii...
    To oczywiste że wypuszczenie takie to jakiś rodzaj field-testu platformy
    sprzętowej. Jakieś szczątki rozumu tam ktoś w Nokii jeszcze chyba ma...

  • 83. Data: 2011-10-24 18:54:43
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > jednak bardziej ceni sobie ajfona (z uwzglednieniem oryginalnosci
    > pudelka) - powiedz to wprost, wtedy nie bede domagal sie _zadnych_

    Taka wypowiedz jest dosc jednoznaczna:
    "Asked whether the company had plans to launch the N9 in the UK, a Nokia
    spokesman said: "We have elected to ship the N9 to those markets we
    believe offer the most suitable conditions required for a successful
    launch."

    The spokesman added that, after the N9, Nokia's "primary smartphone
    platform" will be Windows Phone, indicating that Meego software would be
    discontinued. He said: "[Windows] is where we will be focusing our
    energies and resources as we go forward. A lot of the innovation you can
    see in the N9 will continue to live on at Nokia in a variety of ways.""
    N9 wyladowala na biedackich rynkach, chyba tylko po to zeby
    zadoscuczynic akcjonariuszom napierajacym na wprowadzenie N9 dso
    sprzedazy. Piszesz o kampanii reklamowej.... Masz przyklad HP i WebOS:
    malo bylo napieca przed wypuszczeniem tabletu? Pre3 tez byl reklamowany
    i mocno wyczekiwany a teraz jest juz pozamiatane.
    Jak wspomnialem Nokia reklamuje N9 w dziwnych krajach, tak zeby czasem
    nie zarobic i chyba nie popsuc humoru Balmerowi. MeeGo w chwili obecnej
    nie ma zadnego wsparcia, w zasadzie jest w duzym stopniu dumbphonem, nie
    ma nawet wyboru w pierdzacych aplikacjach. Symbian tez poszedl w
    odstawke a wlasciwie w outsourcing. Obecnie caly nacisk jest kladziony
    na WP, reszta to zupelnie poboczne historie. Tu masz info co bedzie
    reklamowane i ile na to pojdzie kasy:
    http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17
    /microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_eff
    ort_to_push_windows_phone_7

  • 84. Data: 2011-10-24 19:13:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j84c9l$28u$1@news.onet.pl...
> [...]
    > spokesman said: "We have elected to ship the N9 to those markets we
    > believe offer the most suitable conditions required for a successful
    [...]
    > N9 wyladowala na biedackich rynkach, chyba tylko po to zeby zadoscuczynic
    > akcjonariuszom napierajacym na wprowadzenie N9
    > dso sprzedazy.

    Zastanawiam się właśnie teraz co upodabnia rynek polski
    do rynku kazachskiego a co odróżnia go od rynku amerykańskiego,
    niemieckiego, francuskiego czy angielskiego gdzie N9 nie sprzedają.
    Ktoś się może orientuje jaka to wspólna cecha rynku polskiego
    i kazachskiego spowodowała że właśnie u nas N9 wypuszczono?? :-)

    > http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17
    /microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_eff
    ort_to_push_windows_phone_7

    Co można myśleć o systemie operacyjnym który konkurując z systemem
    darmowym (android) wymaga dopłat od jego producenta aby został użyty?
    Nikt mi nie dopłaca abym zainstalował Windows 7 na pececie mimo iż
    mam darmowego Linuxa - dlaczego Microsoft musi płacić za WM7?
    Czyżby nie było takie dobre jak inne systemy dostępne do telefonów?

  • 85. Data: 2011-10-24 21:13:00
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > to pojdzie kasy:
    > http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17
    /microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_eff

    Czy uwazasz, ze powyzej napisales cos o wycofaniu n9 czy konsekwentnie
    postanowiles pisac bez zwiazku?

  • 86. Data: 2011-10-24 21:40:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On

    > Czy uwazasz, ze powyzej napisales cos o wycofaniu n9 czy konsekwentnie
    > postanowiles pisac bez zwiazku?

    Dla mnie przeslanie jest dosc klarowne, zreszta rowniez dla autorow
    wczesniej podanych artykulow. Masz odmienne zdanie - ok.
    Pozwolmy aby to czas wyjasnil.

  • 87. Data: 2011-10-24 21:54:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > On

    > Dla mnie przeslanie jest dosc klarowne, zreszta rowniez dla autorow
    > wczesniej podanych artykulow. Masz odmienne zdanie - ok.
    > Pozwolmy aby to czas wyjasnil.

    Wycofuja n9 czy nie? Wstydzisz sie wypowiedziec wlasne zdanie w sposob
    KLAROWNY?

  • 88. Data: 2011-10-24 22:21:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-10-24 23:54, Ghost wrote:

    > Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Wycofuja n9 czy nie? Wstydzisz sie wypowiedziec wlasne zdanie w sposob
    > KLAROWNY?

    Wskaz prosze miejsce, gdzie napisalem iz to jest oficjalne stanowisko Nokii.

  • 89. Data: 2011-10-25 05:30:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Wskaz prosze miejsce, gdzie napisalem iz to jest oficjalne stanowisko
    > Nokii.

    Przeciez to ja wlasnie pytam sie Ciebie na jakiej podstawie twierdzisz, ze
    nokia zamyka produkcje n9 (nieladnie tak manipulowac dyskusja). Przeciez to
    Ty - nie wiedziec czemu - kontrujesz teze, ze uruchomienie kampanii
    reklamowej przeczy tezie o szybkim zamknieciu produkcji.

    To jak napiszesz wprost, jak facet, czy Twoim zdaniem wycofuja n9, czy
    bedziesz dalej pszemolic?

  • 90. Data: 2011-10-26 06:39:38
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > kampanii reklamowej przeczy tezie o szybkim zamknieciu produkcji.
    >
    > To jak napiszesz wprost, jak facet, czy Twoim zdaniem wycofuja n9, czy

    Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ
    podstawie tak uwazam? Zreszta, naprawde nie widze potrzeby aby
    przytaczac kolejne argumenty badz w jakikolwiek inny sposob Cie
    przekonywac. Jesli na podstawie wyzej przytoczonych informacji jeszcze
    nie znalazles odpowiedzi to ode mnie w tej kwestii wiecej sie nie
    dowiesz. Gdyby temat jednak Cie interesowal to polecam google, hint:
    elop zrezygnujemy
    Pozdrawiam i powodzenia
    EOT