  • 1. Data: 2011-10-21 09:00:32
    Temat: Orange - teraz odbieranie SMS bez telefonu - MultiBox?
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Witam ponownie,

    Problem podobny, jak w moim poprzednim poście, ale dotyczący SMS.
    Chodzi o odbieranie SMSów w przypadku, gdy nie mam przy sobie telefonu,
    na który owy SMS ma przyjść.

    Zapewne istnieje możliwość odbierania SMSów przez stronę www orange.
    Mam MultiBox Gold, jest tam zakładka SMS i nawet są w niej jakieś
    wiadomości, tyle że sprzed kilku lat. Nie wiem, co się przez ten czas
    zmieniło, nie ważne z resztą.
    Czy i jak sprawić, aby na tej liście pojawiały się wszystkie
    przychodzące SMSy? Bardzo fajnie, jakby były też wysłane. A już zupełnie
    bomba, jakbym sobie to mógł na mejla przekierować (a choćby i tego
    *@orange.pl).

    Pomożecie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2011-10-21 16:08:42
    Od: "Maciek." <m...@g...com>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał
    > Zapewne istnieje możliwość odbierania SMSów przez stronę www orange.

    Sprawdź i zamelduj jak Ci poszło, proszę.

    --
    M.

  • 3. Data: 2011-10-21 19:49:39
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    kiedys jak ze strony pisales sms'a to wychodzil z numerem cos typu:
    1001314531025315, jak ktos na niego odpowiadal to wpadalo na orange
    multibox, teraz wszystkie sms'y wychodza z twoim numerem (tak jakbys
    wyslal z tel.) i dlatego zwrotne sms'y laduja na twoim telefonie.
    stad jest roznica...
    mi pasuje jak jest teraz bo sms wyglada jakby zostal wyslany z
    telefonu...
    a usluge o ktorej piszesz ma chyba play - nazywa sie kopia sms...
    wszystkie smsy wpadaja na maila... fajna sprawa.

  • 4. Data: 2011-10-21 22:29:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik sunwick napisał:
    > kiedys jak ze strony pisales sms'a to wychodzil z numerem cos typu:
    > 1001314531025315, jak ktos na niego odpowiadal to wpadalo na orange
    > multibox, teraz wszystkie sms'y wychodza z twoim numerem (tak jakbys

    Ale takie SMSy to szło wysłać tylko na oranga czy jeszcze ideę. Do
    innych sieci dochodziły z normalnym numerem.

    Przemek

  • 5. Data: 2011-10-22 08:34:55
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Ale takie SMSy to szło wysłać tylko na oranga czy jeszcze ideę. Do
    >innych sieci dochodziły z normalnym numerem.
    >
    >Przemek
    no tak, to racja...

  • 6. Data: 2011-10-23 07:46:39
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-21 21:49, sunwick pisze:
> [...]
    > multibox, teraz wszystkie sms'y wychodza z twoim numerem (tak jakbys
    > wyslal z tel.) i dlatego zwrotne sms'y laduja na twoim telefonie.

    Dzięki za odpowiedź. Rzeczywiście - nie ma możliwości w tej chwili, żeby
    odbierać wszystkie SMSy przez MultiBox (można tylko te, które zostały
    wysłane, jako odpowiedź na SMSa z MultiBoxa).

    > a usluge o ktorej piszesz ma chyba play - nazywa sie kopia sms...
    > wszystkie smsy wpadaja na maila... fajna sprawa.

    No, bardzo fajna. Tyle, że ja próbuję sobie uprościć obsługę telefonów,
    a z tego w Orange nie mogę zrezygnować :/

    Pozdr,