eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang] › Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
    Date: Mon, 24 Oct 2011 13:52:33 -0500

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j841u9$sgj$1@news.onet.pl...

    > ZOstaniesz ekspertem do spraw poliweglanu w wydziale Nokia/N9 ;]
    > Wybacz, dzsisaj stracilem caly zapal do palowania sie o komorki,
    > mam full roboty, jesli chcesz to przyznam Ci racje ;]

    Nie, nie o rację chodzi tylko o prawdę :-)
    A wiemy przecież że plastik jest miękki i rysuje się łatwiej niż szkło.
    Zapytaj byle kogo kto nosi okulary z tworzywa- łatwiej się rysują
    od szklanych nawet gdy mają warstewki uodporniające je na rysy...

    > Zwroc uwage, ze N9 jest matowy wiec rysy nie beda tak sie rzucac w oczy.

    Będą, jak tylko zgromadzi się w nich kurz i tłuszcz z dłoni...
    Zwłaszcza na tych kolorach "majtkowych".

    > Mialem blyszczacego jak psa jajka SGS i nawet po dluzszym czasie
    > uzytkowania nie mial jakos specjalnie duzo rys. Co ciekawe szybka aparatu
    > za to kilka wylapala.

    Nie znam tego aparatu ale pewnie nie był różowy ani błękitny?

    > Znajomy normalnie korzysta z iP4, nie nosi w prezerwatywce i sam
    > nie wie kiedy pojawila sie sliczna rysa na frontowym panelu

    Takie rysy pojawiają się od urazów z przedmiotami metalowymi.
    Takimi jak klucze w kieszeni. Ja niedawno wymieniony telefon tak
    zarysowałem sobie i mam dwie malutkie półokrągłe ryski wielkości
    może 1mm właśnie od tego że zapomniałem wyjąć kluczy do
    mieszkania z kieszeni. Ostre krawędzie metali mogą zarysować
    szkło bo są od szkła twardsze - plastik jesteś w stanie zarysować
    nawet paznokciem...

    > Tak, to prawda, dadza chyba to samo lub bardzo zblizone body,
    > WP i nazwa to Searay.
    > http://komorkomania.pl/2011/10/04/nokia-searay-znamy
    -wyglad-i-specyfikacje

    Widzisz - od lat pracuję w firmie elektronicznej jako inżynier projektant
    to wiem, że nawet najgłupszy CEO nie zmarnowałby nakładów na nową
    platformę w taki sposób o jaki posądzali go komentatorzy Nokii...
    To oczywiste że wypuszczenie takie to jakiś rodzaj field-testu platformy
    sprzętowej. Jakieś szczątki rozumu tam ktoś w Nokii jeszcze chyba ma...