  • 181. Data: 2010-09-28 16:21:52
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4ca1f886$0$20998$65785112@news.neostrada.pl...

    >Jakość ASO w Polsce to jest jakaś kpina i woła o pomstę do nieba.
    >
    > Dlatego co bogatsi mieszkający przy zachodniej granicy serwisują auta w
    > aso niemieckim.

    Nie dziwię się. W Polsce to jest jakaś paranoja.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 182. Data: 2010-09-28 16:22:52
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-28 15:51, Karolek pisze:
> [...]
    y-zarejestrowane-w-2008roku.htm

    > I zburzyles mu wlasnie jego caly swiatopoglad :P

    No, zwłaszcza, że to się tyczy nowych samochodów, w używanych mamy
    następująco:
    VW, Opel, Ford, Audi, Renault, Mercedes, BMW

    Średni wiek auta to 10 lat. Ciekawe jaki jest średni wiek każdej z grup.

    Tak to jest jak się nie czyta tego na co podaje.

    A.

  • 183. Data: 2010-09-28 16:24:13
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:05, kml pisze:

> [...]
    > samo w sobie. Mam za to wrazenie, ze modne tu jest jezdzic starym i
    > dorabianie do tego ideologii o zlych korporacjach, zgnilym zachodzie i
    > bogowie wiedza czym jeszcze.
    > ----
    >
    > A nie pomyslałeś, że można być zadowolonym jeżdząc starym SPRAWNYM
    > samochodem, mieć tanie części i łatwy serwis. Dla mnie najgorsza rzecz
    > to jest to, że trzeba nowy samochód serwisować w ASO. I niby można to
    > robić w dowolnym ASO innej marki, ale jak co do czego przyjdzie to jest
    > różnie. Jakość ASO w Polsce to jest jakaś kpina i woła o pomstę do nieba.

    Czy stary sprawny to ten co dziadek do kościoła tylko jeździł? Czy może
    taki:
    http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/new
    s/bezwypadkowy-juz-sie-robi,1526637,5906

    A.

  • 184. Data: 2010-09-28 16:25:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    y-zarejestrowane-w-2008roku.htm

    > I zburzyles mu wlasnie jego caly swiatopoglad :P

    Wręcz przeciwnie - ja nic o markach nie pisałem.
    To że najtańszy na rynku Fiat, Chevrolet czy Dacia jest nisko, tylko
    potwierdza moje słowa.
    Nie cena gra rolę.

  • 185. Data: 2010-09-28 16:25:41
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-09-28 15:50, krzysiek82 pisze:

    > jedyna tak poważna awaria to może być jakiś dzwon, bo używane części typu silnik,
    skrzynia itp itd to nie jest problem a i ceny są dosyć atrakcyjne a to dzięki
    importowi używanych aut. Gdyby nie używane auta nasze drogi zawalone by były trupami
    typu polonez, fiat 125,126p, zastawy, zaporożce, żuki, nyski itp itd. Import ma
    pozytywny wpływ na gospodarkę ponieważ to także miejsca pracy w serwisach które mają
    co robić. W polsce nie mamy przemysłu motoryzacyjnego więc zakup nowego auta wcale
    nie zwiększa znacząco wpływów do budżetu państwa.

    Ba! Import aut uzywanych zamiast tylko i wyłącznie nowych poprawia nasz bilans
    handlowy! :)

  • 186. Data: 2010-09-28 16:26:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:

    > Ale rosną też wpływy w postać potrąceń od 'wypłaty'.

    Chcesz powiedzieć, że kwota do dopłacenia ZUS-owi? ;-)

    > Wiekszość małych firm? Pracownicy reszte dostają 'pod stołem',

    LOL
    Rozumiesz w jakim kontekście to pisałeś?
    Bo właśnei potwierdziłeś, że w Polsce mało kto żyje z minimalnej pensji.

  • 187. Data: 2010-09-28 16:27:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-28 15:53, kamil pisze:
    > "Arek (G)" <a...@b...pl> wrote in message

    > Masz racje, statystyczny niemiec kupuje Dacie Logan. Tyle, ze jakims
    > niezrozumialym mechanizmem Dacia nie znalazla sie na liscie
    > najpopularniejszych..
    >
    > http://www.suite101.com/content/top-selling-cars-in-
    germany-2007-a42064

    Być może jeszcze nie wszyscy wiedzą, że muszą swoje zadbane wypucowane,
    świecące autka oddać za prawie darmo polakom.

    http://www.meritum-news.com/MOTORYZACJA/?p=112

    A.

  • 188. Data: 2010-09-28 16:28:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości news:

    > Nie chodzi mi o samą usterkowość (częstość występowania usterki) lecz
    > odsetek jeżdzących samochodów z usterką - są tą dwie mocno odmienne
    > rzeczy.
    >
    > Znajdę tam taką statystykę ?

    To jest właśnie taka statystyka.
    Dotyczy samochodów, które przyjechały na przegląd z usterką (a więc tym
    bardziej z nią jeździły).
    A i to zapewne nie są wszystkie usterki, a tylko elementów sprawdzanych na
    przeglądzie.
    Wszystkich będzie jeszcze więcej.

  • 189. Data: 2010-09-28 16:30:00
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-09-28 16:00, kamil pisze:

    > "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

    > Dacia w tym roku wycofuje Logana z niemieckiego rynku z powodu spadku
    > sprzedazy (za wyjatkiem wersji kombi). Powod prosty - skonczyly sie
    > doplaty do nowego auta przy zezlomowaniu starego, wiec skonczyla
    > mozliwosc wyrwania taniego rupiecia dla corki albo jako trzecie w
    > rodzinie. Kombi zostaje, bo wozacy kartofle na bazar zawsze patrzyli
    > tylko na cene i kupia cokolwiek, byle tanio.

    Głupi i biedny naród, w Polsce kartofle na giełde wozi się co najmniej
    Audi A6, koniecznie TDI.

    A.

  • 190. Data: 2010-09-28 16:30:19
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy stary sprawny to ten co dziadek do kościoła tylko jeździł? Czy może
    > taki:
    > http://motoryzacja.interia.pl/wydarzenie/uzywane/new
    s/bezwypadkowy-juz-sie-robi,1526637,5906

    Może taki co go masz od 5 lat i kupiłeś jako 5 latka.

    --
    pozdrawiam
    kml