    From: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: W Polsce królują złomy
    Date: Tue, 28 Sep 2010 16:25:41 +0200

    W dniu 2010-09-28 15:50, krzysiek82 pisze:

    > jedyna tak poważna awaria to może być jakiś dzwon, bo używane części typu silnik,
    skrzynia itp itd to nie jest problem a i ceny są dosyć atrakcyjne a to dzięki
    importowi używanych aut. Gdyby nie używane auta nasze drogi zawalone by były trupami
    typu polonez, fiat 125,126p, zastawy, zaporożce, żuki, nyski itp itd. Import ma
    pozytywny wpływ na gospodarkę ponieważ to także miejsca pracy w serwisach które mają
    co robić. W polsce nie mamy przemysłu motoryzacyjnego więc zakup nowego auta wcale
    nie zwiększa znacząco wpływów do budżetu państwa.

    Ba! Import aut uzywanych zamiast tylko i wyłącznie nowych poprawia nasz bilans
    handlowy! :)