  • 11. Data: 2015-03-02 11:15:55
    Temat: Re: Virgin - nolimit _ 2Gb za 29zł
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Dokladnie. Wszelkie oferty na prepaidy nie maja gwarantowanych ram czasowych

  • 12. Data: 2015-03-02 11:51:49
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 2 Mar 2015 02:15:55 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Dokladnie. Wszelkie oferty na prepaidy nie maja gwarantowanych ram czasowych

    No tak ale na przykład w Virgin jeśli wprowadzą nową ofertę to będzie
    można zostać na starych warunkach, nikt nikogo nie zmigruje na siłę na
    nowe oferty.
    Choćby taryfa pierwsza bez kompromisów gdzie kto nie zmigrował na
    nowszą taryfę, korzysta z tej taryfy do dziś z bonusem 50%
    To samo w play są taryfy na które nie da się już zmigrować, ale jeśli
    ktoś korzysta i sam nie zmieni taryfy to może dalej z niej korzystać.
    Nie wiem tylko czy to jest związane z prawem telekomunikacyjnym czy po
    prostu sieci nie chcą robić sobie czarnego pr i na siłę nie zmianiają
    ludziom taryf dlatego, albo odwołują jakieś promocje w starych
    taryfach.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2015-03-02 12:37:36
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    W virgin za 29 zl bylo 4gb i rozmowy z limitami. Tem sam pakiet obecnie ma 2 gb i
    nolimit. Czy ktos moze obecnie kupic sobie poprzedni pakiet z wieksza ilosca danych?

  • 14. Data: 2015-03-03 09:53:22
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@p...fm>

    W dniu 2015-03-02 o 12:37, krzysztofsf pisze:
    > W virgin za 29 zl bylo 4gb i rozmowy z limitami. Tem sam pakiet obecnie ma 2 gb i
    nolimit. Czy ktos moze obecnie kupic sobie poprzedni pakiet z wieksza ilosca danych?

    Kupić jako _nowy_ pakiet nie,
    ale każdy kto go miał mógł przy nim zostać.

    --
    Heniek