  • 1. Data: 2015-02-04 20:25:00
    Temat: 600 mega filmów w telefonie - gdzie?
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Ratuwsianku!
    Menadżer Androida pokazuje mi, ze mam 600 mega filmów w pamięci
    telefonu. Tyle, ze ja tego ni mogę znaleźć. Czym to skutecznie i
    bezpiecznie opanować?
    4.0 chyba mam.

  • 2. Data: 2015-02-05 20:06:06
    Temat: Re: 600 mega filmów w telefonie - gdzie?
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Smok Eustachy" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > ze ja tego ni mogę znaleźć. Czym to skutecznie i bezpiecznie opanować?

    Rence opadajom. Taki znafca a grupy nie potrafi czytać archiwum. Było naście razy
    :>
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rh
    msoft.fm.hd

    Taktak, wiem że masz trudności. Zawsze.

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2015-02-06 16:57:11
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 05.02.2015 o 20:06, MichaelData(R) pisze:
    > "Smok Eustachy" wydumał(a) w wiadomości ID
    >
    > Rence opadajom. Taki znafca a grupy nie potrafi czytać archiwum. Było
> [...]

    Po pierwsze to u mnie nie działa. Po drugie w czym jest lepsze od total
    commandera?

  • 4. Data: 2015-02-06 20:02:50
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    Smok Eustachy wydumał(a) w news:54d4e458$0$2191$65785112@news.neostrada.pl :

    msoft.fm.hd
    > Po pierwsze to u mnie nie działa.

    No to peszek.

    > Po drugie w czym jest lepsze od total commandera?

    Samo pokazuje gdzie i jakie filmy są, nie tylko *.avi.
    --
    Michael________(TM)