  • 1. Data: 2015-02-04 14:58:57
    Temat: Standardowa karta SIM staregoo typu a Micro SIM
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Czy da się przyciąć tak katę SIM starego typu o wymiarach chipa 14 mm x 12
    mm ?
    By nie uszkodzić danych i zeby rozmiarem odpowiadała karcie Micro SIM o
    rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.

    Jeśli tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart SIM?

  • 2. Data: 2015-02-04 15:36:54
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    rageofhonor wydumał(a) w news:54d2242c$0$16110$65785112@news.neostrada.pl :
> [...]
    > rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.
    > Jeśli tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart

    Hmm, dziwne w dzisiejszych czasach zadawać pytanie na grupie dyskusyjnej i
    czekać na odpowiedź, która jest w zasięgu YT :]
    https://www.youtube.com/watch?v=GQ5pDktLwDA
    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 3. Data: 2015-02-04 15:51:01
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" <s...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Hmm, dziwne w dzisiejszych czasach zadawać pytanie na grupie dyskusyjnej i
    > czekać na odpowiedź, która jest w zasięgu YT :]

    Widziałeś chip w tym filmie? Jest wielkości chipa o którym pisałem 11x9 mm a
    nie 14x12 mm tak jak mój
    Owszem na YT są porady ale tam są często pokazywane karty z mniejszym chipem
    niż mój.

    W moim przypadku to już by trzeba ciąć złoto tylko nie wiem czy przez to
    dane się nie uszkodzą.

  • 4. Data: 2015-02-04 15:59:17
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 15:51:01 +0100, rageofhonor napisał(a):

> [...]
    > niż mój.
    >
    > W moim przypadku to już by trzeba ciąć złoto tylko nie wiem czy przez to

    Tak, czy inaczej cięcie to zawsze jest jakieś ryzyko - ja nie miałem
    odwagi. Spróbuj ugryźć problem z drugiej strony - może wymiana karty jest
    bezpłatna, albo bardzo tania u Twojego operatora. Mi Play wymienił kartę
    prepaid na taką mini/micro SIM bezpłatnie. Sam byłem zdziwiony, że są tacy
    mili.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2015-02-05 14:12:04
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.
    >
    > Jeśli tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart

    Jak już ktoś wcześniej ktoś napisał, w necie są tony poradników na ten
    temat.

    Tutaj masz krok po kroku pokazane jak to zrobić:
    http://www.tipy.pl/artykul_13174,jak-przyciac-karte-
    sim-do-microsim,9.html
    Jest to jeden z pierwszych wyników zapytania wujka googla...

    Tak, na takiej karcie jak Twoja.

    Wiwo

  • 6. Data: 2015-02-05 18:49:14
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-04 15:51, rageofhonor pisze:

> [...]
    > niż mój.
    >
    > W moim przypadku to już by trzeba ciąć złoto tylko nie wiem czy przez to

    Idź do salonu i Ci wymienią na nową.

    --
    animka

  • 7. Data: 2015-02-05 22:26:26

    On 04/02/2015 13:58, rageofhonor wrote:
> [...]
    > rozmiarze chipa 11 mm x 9 mm.
    >
    > Jeśli tak to czy trzeba to robić nożem lub wystarczy wyciskarka do kart

    tak, da sie. w zeszlym roku bedac za granica przycinalem stara karte
    (jeszcze z logo ery), z czasow gdy nie bylo smartfonow. troche z tym
    zabawy, ale za wzor posluzyla mi inna microsim.