  • 1. Data: 2015-02-04 09:27:29
    Temat: Kiedy Play zmądrzeje ?
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Na początek trochę historii. Byłem kiedyś w Erze (obecne T-Moblie) wymyślili
    sobie tam (kilka lat temu), że połączenia na komórki w kraju będą za darmo w
    ramach abonamentu ale za połączenia na stacjonarne będę musiał już płacić.
    Przeniosłem się wówczas do Play gdzie wyśmiano takie rozwiązanie. Teraz Play
    wymyśliło identyczną głupotę więc wróciłem do T-Mobile. Zbliża się koniec
    umowy na kolejnym moim numerze i tak się zastanawiam czy wiecie może kiedy w
    Play zniknie dziwna oferta, w której wszystko masz za darmo a za połączenia
    na stacjonarne musisz płacić dodatkowo.

  • 2. Data: 2015-02-04 10:31:56
    Temat: Re: Kiedy Play zmądrzeje ?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 4 Feb 2015 09:27:29 +0100, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    czy wiecie może kiedy w
    > Play zniknie dziwna oferta, w której wszystko masz za darmo a za
    połączenia
    > na stacjonarne musisz płacić dodatkowo.

    Dopóki play nie zacznie zarabiać na czymś innym (swoim banku,
    sprzedawania prądu) to będą golić owieczki komórkowe jak się tylko
    da.

    --
    Marek

  • 3. Data: 2015-02-04 11:36:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dopóki play nie zacznie zarabiać na czymś innym (swoim banku,
    >sprzedawania prądu) to będą golić owieczki komórkowe jak się tylko
    >da.

    Myslisz ze dodatkowych dochodow starczy, zeby nie golic ?

    Takie to chyba czasy - oplaty spady na tyle, ze kazda dodatkowa
    zlotowka sie liczy :-)

    J.

  • 4. Data: 2015-02-04 11:57:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 09:27:29 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > Play zniknie dziwna oferta, w której wszystko masz za darmo a za połączenia

    Pytanie kiedy zmądrzeją abonenci? Ja w Play za 29PLN miesięcznie mam "za
    darmo" wszytkie stacjonarne i komórkowe w Polsce. I umowa kończy mi się
    kiedy ja mam na to ochotę, a nie operator. Ale nie mam abonamentu i muszę
    sam sobie kupić telefon, gdy poprzedni się zepsuje/zestarzeje - to dla
    niektórych wada nie do przyjęcia! Wolą dopłacić i do "dostać" za złotówkę
    od operatora jakiś fajans, który zawalał magazyny.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2015-02-04 13:42:06
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    et...

[...]

    -------------
    Nie o to pytałem ale jak już to forma abonamentu mi odpowiada.

  • 6. Data: 2015-02-04 14:24:01
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    W dniu środa, 4 lutego 2015 09:27:30 UTC+1 użytkownik mz napisał:
    > czy wiecie może kiedy w
    > Play zniknie dziwna oferta, w której wszystko masz za darmo a za połączenia
    > na stacjonarne musisz płacić dodatkowo.

    Przecież możesz (też) wybrać abonament gdzie połączenia stacjonarne
    są nielimitowane, a że droższy, to chyba oczywiste.

    Ircys

  • 7. Data: 2015-02-04 15:17:28
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 4 Feb 2015 13:42:06 +0100, mz napisał(a):

    > Nie o to pytałem ale jak już to forma abonamentu mi odpowiada.

    No to w czym masz problem? Zadowolony jesteś, to się ciesz.
    A co do meritum: zmienią, jak będą chcieli i uznają, że straty na tych co
    przeniosą się do innej sieci będą niższe niż zyski z tych co przedłużą
    umowę i nie doczytają, że słuchanie melodyjki w przychodni lekarskiej, w
    nowym, lepszym abonamencie nie jest już wliczone w abonament.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 8. Data: 2015-02-04 15:47:01
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "mz" napisał:

    > kiedy w Play zniknie dziwna oferta, w której wszystko masz za darmo

    Za "darmo" ;->

    > a za połączenia na stacjonarne musisz płacić dodatkowo.

    Nie tylko. Za SMS/MMS (nawet wewnątrzsieciowe) też.
    Dlatego możesz:
    a) wzorem prepaidziarzy - branzlować się pakietami.
    b) wziąć wysoki abonament, gdzie jest wszystko "all inclusive"
    c) wziąć abonament w taryfie "byznesowej" - o ile masz DG - tam stacjonarne
    są wliczone w każdy abonament.
    d) olać Play lub abonament, albo jedno i drugie ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2015-02-05 11:31:59
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ircys" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]

    Przecież możesz (też) wybrać abonament gdzie połączenia stacjonarne
    są nielimitowane, a że droższy, to chyba oczywiste.

    Jasne że oczywiste ale po co skoro można olać Play. Co też zrobiłem już z
    jednym numerem a teraz zrobię z kolejnym.