  • 1. Data: 2016-03-16 00:03:01
    Temat: Virgin Mobile
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Po zakupie karty wiadomo, że Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y)
    bierze haracz za aktywację karty. Jak duża jest to kwota?

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-03-16 00:37:56
    Temat: Re: Virgin Mobile
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" 56e894b7$0$684$6...@n...neostrada.pl

    > Po zakupie karty wiadomo, że Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y) bierze haracz
    za aktywację karty. Jak duża jest to kwota?

    Przy przenoszeniu bierze kilkadziesiąt minut -- rozumiem,
    że wg Ciebie czas to pieniądz.

    Po co kupować, skoro można przenieść najpierw znikąd
    do Ornage, po czym przenieść z Orange do Virgin?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 3. Data: 2016-03-16 08:43:08
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 15.03.2016 Animka <a...@t...wp.pl> napisał/a:
    > Po zakupie karty wiadomo, że Virgin Mobile (darmowe rozmowy i sms-y)
    > bierze haracz za aktywację karty. Jak duża jest to kwota?

    Zero złotych.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 4. Data: 2016-03-16 09:43:48
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "Animka" 56e894b7$0$684$6...@n...neostrada.pl

    > Przy przenoszeniu bierze kilkadziesiąt minut -- rozumiem,
    > że wg Ciebie czas to pieniądz.

    Że niby co?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-03-16 09:52:30
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.03.2016 Chris <a...@g...pl> napisał/a:

    > Że niby co?

    Grupowy filozof zapewne ma na myśli, że sam proces
    przenoszenia zabiera te kilkanaście minut z życiorysu.

  • 6. Data: 2016-03-17 02:59:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 08:43, Dominik & Co pisze:
    > Zero złotych.

    Przeglądalam jakiś ich cennik i tam było w tabelce, że pobierają ponad
    200 zł za aktywację karty. Dlatego zapytałam, bo chcę się upewnić.

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-03-17 03:03:16
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-03-16 o 09:52, Dominik & Co pisze:

    > Grupowy filozof zapewne ma na myśli, że sam proces
    > przenoszenia zabiera te kilkanaście minut z życiorysu.

    Nie chcę przenosić. Chcę u nich karte SIM na darmowe (na stacjonarne
    też). Umowa dwuletnia gdzieś tam mi się wkrótce kończy i już nie pozwolę
    się oszukiwać, nie przedłużam.

    --
    animka

  • 8. Data: 2016-03-17 07:47:04
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.03.2016 Animka <a...@t...wp.pl> napisał/a:

    > Nie chcę przenosić. Chcę u nich karte SIM na darmowe (na stacjonarne

    Jak nie chcesz przenosić to za piątaka można sobie zamówić
    SIM z wybranym numerem, przychodzi listem. Rzeczony piątak
    jest potem do zużycia.

    Można zaktywować Freemium od razu, nie trzeba doładowywać.
    Tak zrobiłem dla młodszej córki.

    > też). Umowa dwuletnia gdzieś tam mi się wkrótce kończy i już nie pozwolę
    > się oszukiwać, nie przedłużam.

    Przedłużać ani wypowiadać nie musisz, w procesie przeniesienia
    Dziewica załatwi wypowiedzenie za Ciebie (pełnomocnictwo).
    Po przeniesieniu numeru dostaniesz jeszcze piątaka
    ekstra na konto tego numeru.

  • 9. Data: 2016-03-17 11:58:06
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-03-17 o 02:59, Animka pisze:

    > Przeglądalam jakiś ich cennik i tam było w tabelce, że pobierają ponad
    > 200 zł za aktywację karty. Dlatego zapytałam, bo chcę się upewnić.

    Idziesz do kiosku i kupujesz starter za 5zł, nic nie przenosisz, nic nie
    płacisz za aktywację itp ...
    Po tym jak masz już kartę w telefonie/tablecie wybierasz wersję pakietu
    od 0zł (taką mam w tablecie i taką ma żona) po 59zł za >10MB danych i
    reszta za darmo no-limit poza MMS. Ja obecnie mam pakiet w telefonie za
    19zł i mam 100 min (wszystkie sieci) + free SMS, 2.5MB danych na
    miesiąc. Do pakietu danych nie wlicza się usługa Messenger, Facebook, GG
    i coś tam jeszcze.
    Nadajniki z jakich Virgin korzysta to Play i T-Mobile.

    Przy okazji jak ktoś nie wie:

    Virgin Mobile zaczyna promować wiernych klientów. Po dokonaniu
    odpowiedniej ilości doładowań otrzymają oni dodatkowe pakiety danych.

    Promocja ruszyła 16 marca i potrwa do odwołania. Warunkiem skorzystania
    z niej jest zakup przynajmniej 6 dowolnych, miesięcznych pakietów.
    Gratisowa paczka Internetu zostanie zatem przyznana po minimum pół roku
    stałego korzystania z usług Virgin Mobile. Bonus wymaga tylko
    jednokrotnej aktywacji i odnawia się co miesiąc, dla danej oferty 3w1. W
    przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to dodatkowe 500 MB
    (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) do oferty
    #BEZLIMITU za 29 złotych, 2 GB ekstra do najnowszego pakietu #NAJLEPIEJ
    oraz aż 3 GB w prezencie do #DLAMNIESUPER za 59 złotych, co daje łącznie
    13 GB Internetu na stałe.

    Aby skorzystać z prezentu, wystarczy dokonać prostej rejestracji za
    pomocą kodu *222*222#, wpisanego i zatwierdzonego za pomocą klawiatury
    numerycznej telefonu. Pakiet zostanie przyznany automatycznie po
    aktywacji lub odnowieniu jednego z pakietów #WSZYSTKO. Ważność pakietu
    darmowego Internetu jest identyczna, jak ważność podstawowego pakietu 3w1.
    Źródło tekstu: Virgin Mobile

    źródło:
    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/wiecej-gigabajtow
    -dla-wiernych-klientow-virgin-mobile,2,3,35752.html

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2016-03-18 17:05:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-03-17 o 07:47, Dominik & Co pisze:

> [...]
    > jest potem do zużycia.
    >
    > Można zaktywować Freemium od razu, nie trzeba doładowywać.

    Zamówię/kupię w maju przez internet.

    > Przedłużać ani wypowiadać nie musisz, w procesie przeniesienia
    > Dziewica załatwi wypowiedzenie za Ciebie (pełnomocnictwo).
    > Po przeniesieniu numeru dostaniesz jeszcze piątaka
    > ekstra na konto tego numeru.

    Nic nie przenoszę, bo nie chcę już abonamentu ani tego samego numeru.
    Dzięki

    --
    animka