  • 1. Data: 2016-03-12 16:52:04
    Temat: Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
    Od: Pio <p...@p...pl>

    Szukam i szukam, na razie z kiepskim rezultatem. Najmniejsze co
    znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego
    polecicie? Widzę jakieś Chińczyki na angielskich stronach, ale chyba
    nikt tym nie handluje w PL?

  • 2. Data: 2016-03-13 09:22:39
    Temat: Re: Mały smartphone 2,5" - 3,5" DUAL SIM
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    W dniu 2016-03-12 o 16:52, Pio pisze:
> [...]
    > znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego
    > polecicie? Widzę jakieś Chińczyki na angielskich stronach, ale chyba

    zapomnij, kiedyś uzywałem alcatel idol mini dual - jedyny smartfon
    poniżej 100gram cieniutki dual sim 4.3"

    niestety kolejne wersje były już tylko większe i cięższe- taka to
    wiejska tendencja żeby mieć 5 -6 7 cali w kieszeni

  • 3. Data: 2016-03-13 10:29:56
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-12 16:52, Pio wrote:
    > Szukam i szukam, na razie z kiepskim rezultatem. Najmniejsze co
    > znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego
    > polecicie?

    W tym samym rozmiarze GoClever Quantum 2 400 za to w 2x mniejszej cenie.
    Szukałem pół roku mniejszego (wczesniej miałem HTC Diamond i miał
    perfekcyjny wymiar) i dupa.

  • 4. Data: 2016-03-14 21:53:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >znalazłem to Galaxy S3 mini dual, a czy jeszcze coś mniejszego
    >polecicie? Widzę jakieś Chińczyki na angielskich stronach, ale chyba

    Przejdz sie do Miejskiej Macarni, powinno tam jeszcze cos byc.

    Ale prawde mowiac - doceniam 5". Warto.

    J.

  • 5. Data: 2016-03-15 09:05:41
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 14.03.2016 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Ale prawde mowiac - doceniam 5". Warto.

    A jakie są kluczowe zalety? Nie chcę wywoływać flame'a,
    tylko sam się zastanawiam nad telefonem i celowałem raczej
    właśnie w mniejsze.

    Oczywistym wydaje się większy akumulator,co przełoży się
    na dłuższy czas czuwania przy wyłączonym ekranie.

    A inne?

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 6. Data: 2016-03-15 11:20:52
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    On 15.03.2016 09:05, Dominik & Co wrote:

> [...]
    > właśnie w mniejsze.
    >
    > Oczywistym wydaje się większy akumulator,co przełoży się
    > na dłuższy czas czuwania przy wyłączonym ekranie.

    Jak dla mnie, komfort korzystania z funkcji, które odróżniają
    smartfona od telefonu (przeglądanie fotek, filmów, netu,
    nawigacja itp.). Komfort wzrokowy, bo zwyczajnie dużo lepiej
    wszystko widać i dotykowy, bo łatwiej trafiać w kontrolki
    czy linki. Teraz mam 5.5" i nie wyobrażam sobie powrotu do 4.

  • 7. Data: 2016-03-15 12:40:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 13 Mar 2016 10:29:56 +0100, w <nc3c18$uhj$1@node2.news.atman.pl>,
    Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > W tym samym rozmiarze GoClever Quantum 2 400 za to w 2x mniejszej cenie.
    > Szukałem pół roku mniejszego (wczesniej miałem HTC Diamond i miał
    > perfekcyjny wymiar) i dupa.

    Na Goclevera jestem uczulony.

    Jak znajdziecie coś w ok. 4" fajnego, dajcie znać :)

  • 8. Data: 2016-03-15 13:46:47
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-03-15 12:40, r...@k...pl wrote:
    > Na Goclevera jestem uczulony.

    Po troche więcej jak pół roku używania ma dwie widoczne wady:

    a) nie ma aktualizacji
    b) nie ma baterii na wymianę

    Obie wady wydają sie malo istotne bo kupiony miał być pod kątem
    dociągniecia do 1 roku a potem do śmieci. Chyba da radę. Następny pewno
    będzie z Bieronki z chińskiej firmy której jeszcze nie ma.

  • 9. Data: 2016-03-15 20:35:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości
> [...]
    >właśnie w mniejsze.
    >Oczywistym wydaje się większy akumulator,co przełoży się
    >na dłuższy czas czuwania przy wyłączonym ekranie.

    Akumulator to akurat niekoniecznie - wiekszy telefon to bogatszy,
    ekran wiekszy, programow wiecej - i zuzyc bateryjke tez potrafi lepiej
    :-)

    >A inne?

    w klawiature ekranowa idzie trafic, zaslania tylko pol ekranu, u mnie
    jeszcze od razu ma cyferki dostepne,
    normalne strony www idzie obejrzec, np bankowe, na nawigacji cos
    widac, na zdjeciach tez.

    A do kieszeni sie ciagle miesci ... raczej piersiowej.

    J.

  • 10. Data: 2016-03-18 04:16:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Do czego Ci się głównie dual-sim przydaje?