  • 1. Data: 2016-03-12 22:21:21
    Temat: Zamykać czy nie zamykać?
    Od: z <...@...pl>

    Nie jestem specjalistą. Po rzuceniu okiem na taki artykuł chciałbym się
    poradzić czy zamykać aplikacje czy nie zamykać?
    Chodzi mi o praktyczne porady w trzech dostępnych systemach.
    http://www.dobreprogramy.pl/Zamykanie-aplikacji-w-tl
    e-na-iPhoneach-to-pozory-i-nie-oszczedza-energii,New
    s,71280.html

    Wiem na pewno że nawigację warto zamknąć bo żre baterię.
    Odtwarzanie jakiegoś youtuba oczywiście też.
    Ale czy zamykać okna w tle?

    Dużo oglądam telewizji, zdalnych pulpitów i często używam nawigacji.
    Choćby Yanosik.
    Ciągłe pamiętanie o wyłączeniu kilka razy dziennie jest denerwujące.
    Niestety Wifi i bluetooth muszę mieć włączone. Takie czasy :-)
    A prądu ciągle mało i mało.

    PS. Przy okazji:
    http://www.dobreprogramy.pl/Obama-smartfony-nie-moga
    -byc-czarnymi-skrzynkami-niedostepnymi-dla-wladz,New
    s,71315.html
    Jakby komuś chciało się poflejmować ;-)