  • 1. Data: 2016-03-16 10:01:29
    Temat: Samsung 5 cali dla komunistki
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dzień dobry szanownym grupowiczom.
    Poszukuję smarkofonu dla komunistki (prawie 10 lat).

    Wymagania podstawowe:
    - Samsung (nienegocjowalne ;-)
    - 5 cali (może być ciut mniej, np. 4,8- ale niewiele)
    - min. 1GB RAM
    - w miarę dobry aparat foto + dioda
    - cena do 800 zł

    Po szybkim przeglądzie wychodzi na to, że do wyboru
    jest:
    - Grand Neo Plus
    - Grand Prime
    - S3 neo
    - J5
    - J3

    O czymś zapomniałem? Coś z wymienionych wyróżnia
    się szczególnie (in plus, in minus)?

    J5 wydaje się jak dla mnie najciekawszy w tym
    zakresie cenowym.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 2. Data: 2016-03-16 15:36:09
    Temat: Re: Samsung 5 cali dla komunistki
    Od: Kmicic <u...@k...pl>

    > J5 wydaje się jak dla mnie najciekawszy w tym
    > zakresie cenowym.

    i to jest najlepszy wybór

  • 3. Data: 2016-03-16 18:37:22
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Kmicic* napisał(-a):

    > i to jest najlepszy wybór

    W zasadzie zgodziłbym się z tym poglądem, sam mam J5, ale nie
    wykluczałbym również S3. Ma zdaje się większe możliwości, ale czy są one
    potrzebne komunistce, czy je wykorzysta? Za to nie ma LTE, jeśli to
    ważne.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2016-03-17 07:41:19
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 16.03.2016 Big Jack <a...@b...zz> napisał/a:

> [...]
    > wykluczałbym również S3. Ma zdaje się większe możliwości, ale czy są one
    > potrzebne komunistce, czy je wykorzysta? Za to nie ma LTE, jeśli to

    Nie, jutuba ma oglądać w domu po WiFi :-)

    A konkretnie jakie możliwości (poza większym,
    zdaje się, wbudowanym storage)? Z pobieżnego rzutu
    oka wydaje się podobny procesor i tyle samo RAM,
    ekran sAMOLED tu i tu. S3 ma chyba tylko czujnik
    światła i magnetometr, czego nie ma J5.
    Za to ma mniejszy ekran i baterię oraz gorsze
    kamerki.

    Komunistka raczej nie wykorzysta magnetometru,
    czujnik światła ma w obecnym POP C2 i raczej
    średnio się spisuje.

  • 5. Data: 2016-03-17 18:33:21
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Dominik & Co* napisał(-a):

> [...]
    > kamerki.
    >
    > Komunistka raczej nie wykorzysta magnetometru,
    > czujnik światła ma w obecnym POP C2 i raczej

    Właśnie o więcej czujników mi chodziło, w tym oświetlenia, którego
    brakuje w J5, ale da się z tym, czy raczej bez tego żyć. Aparat w J5
    lepszy :) Rozważ za i przeciw i skonsultuj kolor obudowy :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 6. Data: 2016-03-18 12:26:56
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.03.2016 Big Jack <a...@b...zz> napisał/a:

    > Właśnie o więcej czujników mi chodziło, w tym oświetlenia, którego
    > brakuje w J5, ale da się z tym, czy raczej bez tego żyć. Aparat w J5
    > lepszy :) Rozważ za i przeciw i skonsultuj kolor obudowy :D

    OK, wybór padł na J5. Zobaczymy, co zainteresowana powie
    (na obrazkach/filmach jej się podobał). Kolor uzgodniony.

  • 7. Data: 2016-03-18 15:11:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Dominik & Co* napisał(-a):

    > OK, wybór padł na J5. Zobaczymy, co zainteresowana powie
    > (na obrazkach/filmach jej się podobał). Kolor uzgodniony.

    To może jeszcze pomyśl o założeniu szkła hartowanego (nie foli)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2016-03-19 20:02:31
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-03-16 o 10:01, Dominik & Co pisze:
> [...]
    > Wymagania podstawowe:
    > - Samsung (nienegocjowalne ;-)
    > - 5 cali (może być ciut mniej, np. 4,8- ale niewiele)
    Nie chcę wywoływać wojny, ale może rozważ kupno tabletu, nad którym
    będziesz miał nieco większą kontrolę, a do dzwonienia wyciągnij jej z
    szuflady jakąś starą Nokię, w której jedyną rozrywką będzie wąż. Mam rok
    starszą córkę i w szkole na przerwach robi się powoli masakra - pod
    ścianami rzędy dzieciaków ze smartfonami, otoczona ewentualnie
    wianuszkiem "wykluczonych cyfrowo".

    Maciek

  • 9. Data: 2016-03-20 15:33:01
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 19.03.2016 Maciek <m...@n...pl> napisał/a:
> [...]
    > starszą córkę i w szkole na przerwach robi się powoli masakra - pod
    > ścianami rzędy dzieciaków ze smartfonami, otoczona ewentualnie

    Tablet już ma. Telefon macalny też, teraz tylko
    będzie upgrade.