  • 21. Data: 2010-12-09 11:10:11
    Temat: Re: Uwazajcie na kogo trabicie, bo debili nie brakuje!
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <> napisał w wiadomości ...

    > A ty na poważnie taki naiwny jesteś, że wierzysz w to, co teraz opowiada?
    > Zapewne nie 50, a 10 km/h i to po gwałtownym hamowaniu.

    tiaaaa
    bo każdy pijak to złodziej...

  • 22. Data: 2010-12-09 11:20:02
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <> napisał w wiadomości ...

    > a skąd wiesz co robił i z jaką prędkością jechał?

    wiesz co to jest oświadczenie?
    gość złożył takie publicznie w telewizji

    > Wcale by mnie nie zdziwiło, gdyby sie okazlo, ze faktycznie zajechał im
    > droge (w koncu na skrzyżowaniu był za nimi, a później nagle jechał przed
    > nimi).
    > Ja to widze tak.

    to pisz od razu że jesteś jasnowidzem... :)

    > Koles furiat, trąbił bez sensu na skrzyżowaniu, za skrzyżowaniem
    > wyprzedził ich zajeżdzając im droge i dając po hamulcach. Później jechał
    > pewnie 20-30km/h max a moze wolniej, robiąc z siebie debila.

    no i po co płacić policjantom i prokuratorom?
    wystarczy zapytać Kubę - i już znamy jedynie słuszną wersję

    > Jakkolwiek podkreslam, ze ochroniarze nie mieli prawa ani używac rąk, ani
    > broni, ani jechać za nim do domu... ale koleś napewno przyczynił sie do
    > ich furii..

    Nikogo nie bronię, ale z moich obserwacji zachowań wielu
    ochroniarzy wynika że nie tylko nie powinni dostać broni ale
    czasem nawet dziecięcych pistolecików na wodę :)
    Przerośnięte ego i mózgi wielkości orzeszka, napakowane sterydami
    to mieszkanka szalenie niebezpieczna dla otoczenia :(

    Co by ten gość nie zrobił na drodze to nic nie tłumaczy ich prób
    samosądów!!!

  • 23. Data: 2010-12-09 11:26:52
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *Kuba (aka cita)* w wiadomości news:idq9ne$j5s$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Użytkownik "Przembo" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > ale co nie mialo zwiazku?
    > To, ze nie pracują z ze zdarzeniem?
    > Litości..

    Tak tylko wspomniałem inny przypadek gdzie firma pozbyła się pracowników po
    ich wybryku jednocześnie ich broniąc. Niestety szczegółami nie moge się
    podeprzeć, nakreśliłem tylko bardzo skrótowo mechanizm zwany "szeregiem
    zbiegów okoliczności"... :)

    Pozdr

  • 24. Data: 2010-12-09 11:39:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.12.2010 10:19, Kuba (aka cita) pisze:

    > ale co do tego ma firma ochroniarska. Panowie już w niej nie pracują, Ci
    > ludzie to nie jacys wlasciciele, a szeregowi pracownicy. Komu i dlaczego
    > z firmy ochroniarskiej ma zależec na tym, zeby wykorzystywać swoje
    > układy dla dwóćh dupków, ktorzy dali ciała?

    Bo są dwie metody, zależne od okoliczności i układów oraz układzików:
    albo tacy są wywalani a firma umywa rączki, albo firma idzie w zaparte i
    broni pośrednio swojego wizerunku ("my bandytów byśmy nawet nie
    zatrudnili!") i robi klasyczne odwrócenie kota ogonem.

    Tutaj nie za bardzo mogli, bo istniało niezależne nagranie z kamery,
    które nie miało okazji zniknąć z powodu jakiegoś tajemniczego remontu,
    konserwacji lub awarii.

  • 25. Data: 2010-12-09 12:15:05
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    > a co zrobił źle jadąc 50 km/h drogą po której tyle wolno max jechać????

    Wprawdzie nie napisali jaka ulica sie poruszali, ale "wiezc" kogos przez
    Rede, ulica z sygnalizacja swietlna, mozna chyba tylko glowna droga
    (niech ktos mnie poprawi jezeli sie myle).
    Wiec naprawde myslisz, ze wyprzedzil ochroniarzy na dwupasmowej (jezeli
    sie poruszali ta glowna droga) drodze, zwolnil do 50km/h, a oni go nie
    potrafili wyprzedzic i tak sie za nim turlali i wkurwiali?
    O naiwnosci :>
    Pewnie ich strabil za te swiatla, cos tam sobie pokazali paluszkami, to
    ich przyblokowal i zajezdzal droge nie dajac sie wyprzedzic.
    Nie to zebym usprawiedliwial strzelanine, ale gosc to jakis "cwaniak"
    jest, juz na odszkodowanie od firmy ochroniarskiej liczy.

    --
    Karolek

  • 26. Data: 2010-12-09 12:52:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> napisał
> [...]
    > pracownicy. Komu i dlaczego z firmy ochroniarskiej ma zależec na
    > tym, zeby wykorzystywać swoje układy dla dwóćh dupków, ktorzy

    A skad wiesz na kogo trabisz, moze na wlasciciela :-)
    A moze w danej firmie teraz sie dba o pracownikow.

    A i uklady czesto warto wykorzystac w blachej sprawie - nikt sie
    nie bedzie czepial, a przyda sie na przyszlosc :-)

    J.

  • 27. Data: 2010-12-09 13:26:08
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 9 Dec 2010 11:20:02 +0100, Tadeusz napisał(a):

> [...]
    > Przerośnięte ego i mózgi wielkości orzeszka, napakowane sterydami
    > to mieszkanka szalenie niebezpieczna dla otoczenia :(

    Wiesz, że większość z nich ma grupę inwalidzką (hint: zakład pracy
    chronionej i dofinansowanie z PFRON)? Ciekawe, czy ci sami mają też
    pozwolenia na broń? LOL

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 28. Data: 2010-12-09 13:41:59
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Jakkolwiek podkreslam, ze ochroniarze nie mieli prawa ani używac rąk, ani
    > broni, ani jechać za nim do domu... ale koleś napewno przyczynił sie do

    A Twoja corka/zona/matka/siostra ubrala sie wyzywajaco, to na pewno
    przyczynila sie do gwaltu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 29. Data: 2010-12-09 14:24:43
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-09 11:03, J_K_K pisze:
    > Na ogół pomaga i nikt nikogo nie goni z bronią ;-)
    > Osobiście "zapominalskiemu" mrygam światłami,
    > a jak to nie pomoże, to wystarcza krótkie trąbnięcie i po sprawie
    > i nikt się nie obraża.

    Nikt sie nie obraza?
    W Krakowie to tylko lapami zaczynaja wymachiwac i najchetniej by pobili.
    Mistrzowie szos przysypiajacy na swiatlach.

  • 30. Data: 2010-12-09 18:42:24
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *kamil* w wiadomości news:idqiqn$mjh$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message
    > A Twoja corka/zona/matka/siostra ubrala sie wyzywajaco, to na pewno
    > przyczynila sie do gwaltu.

    Mało to jest pięknych kobiet które mają klasę i praktycznie zawsze ładnie
    wyglądają? No fakt, licząc ogółem wszystkie kobiety to... może to pomine by
    się nie narażać naszym lepszym połówkom, ale niektóre kobiety przyczyniłyby
    się tylko dlatego że żyją :)

    Pozdr