  • 11. Data: 2010-09-14 12:05:44
    Temat: Re: Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos
    Od: "abrakadabra" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" napisał w wiadomości...
    >W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo w przedstawianiu życiorysu
    > Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
    > brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
    > uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci. A w
    > TVN-iku
    > pompowanie widzów, zupełnie zafałszowany życiorys Krzywonos.

    Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary.
    Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców.
    Moze mi ktoś wyjaśni jaką tematyką zajmuje się ta grupa. Rec w nazwie
    pochodzi od recenzji, recording czy oznacza coś innego ?.

    ----
    abrakadabra

  • 12. Data: 2010-09-14 13:08:01
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "abrakadabra" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Moze mi ktoś wyjaśni jaką tematyką zajmuje się ta grupa. Rec w nazwie
    > pochodzi od recenzji, recording czy oznacza coś innego ?.

    Recycling.

  • 13. Data: 2010-09-14 13:45:29
    Od: "abrakadabra" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości...

    > Recycling.
    Poszukałem i znalazłem.
    rec od recreation czyli rozrywka. Z lektury tej grupy wywnioskowałem, że
    zajmuje się zagadnieniami technicznymi dotyczącymi odbioru telewizyjnego.

    ----
    abrakadabra

  • 14. Data: 2010-09-14 14:17:13
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-14 15:45, abrakadabra pisze:

    > Poszukałem i znalazłem.
    > rec od recreation czyli rozrywka. Z lektury tej grupy wywnioskowałem, że
    > zajmuje się zagadnieniami technicznymi dotyczącymi odbioru telewizyjnego.

    Nie. Ta grupa od dawien dawna zajmuje się ogólnie TELEWIZJĄ.
    A sprawach ściśle technicznych polecam forum Elektroda.pl
    Zamiast pierdolić farmazony o systemach kodowania zaprezentujcie,
    jakieś kontrargumenty wobec tezy Rolickiego o manipulacjach
    jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
    niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

    Tomy M.

  • 15. Data: 2010-10-12 03:47:03
    Od: Brooks <x...@j...pl>

    On Sep 14, 3:17 pm, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:

> [...]
    > jedynej . Facet ma więcej oleju w głowie
    > niż 99% pieprzących tutaj głupoty i ja go chętnie czytam.

    na pl.soc.pilityka dowiesz sie tylko czy ktos jest zydem czy
    prawdziwym polakiem...jakby to akurat dodawalo spledoru.

    Brooks

  • 16. Data: 2010-10-14 19:27:03
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Nie rozumiem dlaczego milicjanci którzy ją pobili nie ponoszą żadnej kary.
    > Na miejscu tej pani, po upadku komunizmu dążył bym do ukarania sprawców.

    To jest oczywiste dlaczego nie domaga się odszkodowania.