  • 1. Data: 2010-09-09 19:40:46
    Temat: Telewizor LED 42LS9500
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Witam, macie ten model, czy warto kupić ponoc jest taki wspaniały.
    Zauważyłem w nim jedną rzecz, mianowicie z przodu matryca nie jest goła
    tylko ma fabrycznie nałożoną płytę plexi co jakby osłaniało samą matrycę
    przed niewielkimi uderzeniami i uszkodzeniem. Nie wiem czy to jest
    faktycznie osobna płyta czy jednolity taki odlew z matrycą ?