  • 1. Data: 2010-09-09 14:05:33
    Temat: TVN24 pietno
    Od: Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz <w...@z...com>

    Chciałem dowiedzieć się co słychać na świecie i w tym celu włączyłem
    TVN24.
    Jednak od wczoraj maglują tak w kółko jeden temat, od którego już mam
    torsje: prezio zwolnił Elżbietę Jakubiak. Takie coś nadaje się na
    michałka pod koniec wiadomości, a tu leci to już drugą dobę. Ile można
    do cholery? To ma być wielkopomne wydarzenie, naprawdę nic innego nie
    dzieje na świecie??

  • 2. Data: 2010-09-09 17:24:42
    Temat: Re: TVN24 pietno
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 09.09.2010 16:05, Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz
    pisze:
> [...]
    > Jednak od wczoraj maglują tak w kółko jeden temat, od którego już mam
    > torsje: prezio zwolnił Elżbietę Jakubiak. Takie coś nadaje się na

    ja o tym słyszałem jedynie w porannym wf-ie ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-09-09 17:30:53
    Od: Mamut <c...@g...com>

    On 9 Wrz, 16:05, Wiecznie zrzędzący Konstantynopolitańczykiewicz
    <w...@z...com> wrote:
> [...]
    > michałka pod koniec wiadomości, a tu leci to już drugą dobę. Ile można
    > do cholery? To ma być wielkopomne wydarzenie, naprawdę nic innego nie

    tyle że ten news jest tak samo popularny na TVP jak i Polsacie info.
    Dziennikarze już tak mają, jak sie nic nie dzieje to trzeba sie
    uczepić niczego.