  • 1. Data: 2010-09-09 22:59:53
    Temat: Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo w przedstawianiu życiorysu
    Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
    brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
    uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci. A w TVN-iku
    pompowanie widzów, zupełnie zafałszowany życiorys Krzywonos.

    Takie fakty nie pasowały do tezy TVN-u, bowiem Krzywonos pobita, która nie
    domaga się sprawiedliwości od oprawców, a staje jakby po drugiej stronie,
    straciłaby wiarygodność i wyszła by na niezrównoważoną. Niezależnie od tego
    jak TVN może próbował zapobiegnąć rozdrapywaniu ran, to zwyczajnie, dla TVN'u,
    czym większe emocje, tym lepiej, tutaj ta prywatna stacja dla widzów
    zastosowała podwójne standardy. To jest manipulacja. Nierzetelne
    dziennikrzenie. No popatrz siedząc przed TVN-em, w TVN-ie postanowili nic nie
    mówić o brutalnym pobiciu przez milicje.

  • 2. Data: 2010-09-10 05:23:37
    Temat: Re: Uwaga! w TVN zafałszował historię Krzywonos
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-10 00:59, Marcin Rolicki pisze:
> [...]
    > dziennikrzenie. No popatrz siedząc przed TVN-em, w TVN-ie postanowili nic nie
    > mówić o brutalnym pobiciu przez milicje.

    szkoda, że kilka dni wcześniej o tym mówili...

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 3. Data: 2010-09-10 06:17:06
    Od: "Adam" <e...@w...pl>

    > Krzywonos. W materialiku wypadła w tajemniczy sposób rewizja milicji i
    > brutalne pobicie. W wyniku, którego Krzywonos poroniła. Co trwale ją
    > uszkodziło i stała się bezpłodna, po czym adoptowała 14 dzieci.

    Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane
    w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

  • 4. Data: 2010-09-11 00:26:25
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Ciekawe, ja o tym fakcie wiem właśnie z TVNu. Nie wiem co tam było nadawane
    > w niedzielę, ale wspominali o tym w różnych innych programach.

    Obejrzyj, zobacz jak według Cebuli i Łuczyńskiego robi się materiał. Z
    pominięcie pewnych niewygodnych faktów, milicji, SB, komunistów, ZOMO: Gdy się
    tak zastanowić, nic dziwnego, bowiem niejaki Milan Subotić sekretarz
    programowy TVN był agentem wojskowych służb specjalnych w komunistycznej
    Polsce - PRL'u.

    http://uwaga.onet.pl/36908,wideo,197117,mysle__ze_ma
    m_tyle_samo_przyjaciol__co_wrogow,mysle__ze_mam_tyle
    _samo_przyjaciol__co_wrogow,reportaz.html

  • 5. Data: 2010-09-11 00:35:04
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > szkoda, że kilka dni wcześniej o tym mówili...

    W TVN jest jakiś przekaz rozproszony ? Są numeracje części ? Reportaż w TVN,
    to polega na oglądaniu rozproszonym wszystkich programów, które mówiły na
    dany temat i wiązaniu ich w całość? Wtedy, kiedy większość wielomilionowa
    liczba Polaków jest w szkole i w pracy ? Najważniejsze klocki są nadawane
    kiedy indziej ? Trzeba sobie jakoś nagrywać i montować, łączyć w całość samemu ?

  • 6. Data: 2010-09-11 00:37:35
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

> [...]
    > kiedy indziej ? Trzeba sobie jakoś nagrywać i montować, łączyć w całość samemu

    PS
    To chyba wymyślił Milan Subotić, były sekretarz programowy TVN, wcześniej
    agent komunistyczny, po aferze przeniesiony do pionu technicznego TVN.

  • 7. Data: 2010-09-11 06:21:01
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-09-11 02:35, Marcin Rolicki pisze:

> [...]
    > kiedy indziej ? Trzeba sobie jakoś nagrywać i montować, łączyć w całość samemu ?

    oglądam tylko wieczorami. myślisz, że tylko jeden reportaż był?

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 8. Data: 2010-09-11 18:36:58
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin Rolicki" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i6bot9$g6r$1@inews.gazeta.pl...
    >W niedziele dziennikarze Uwagi! zrobili świństwo

    Spierdalaj na polityke

    PLONK

  • 9. Data: 2010-09-13 13:10:33
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > oglądam tylko wieczorami. myślisz, że tylko jeden reportaż był?

    Wycięcie w programie faktu brutalnego pobicia przez milicje i danie go gdzieś
    indziej do innego programu jest sprytną cenzurą operacyjną. Zamydleniem przekazu.

  • 10. Data: 2010-09-13 13:16:28
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Spierdalaj na polityke

    Idź na stadion.