  • 11. Data: 2009-02-19 20:50:45
    Temat: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Od: k...@w...pl

    Witam
    Jestem wlascicielem owego motocyklu i nie zgadzam sie z tym co pisze
    Maciej Oleksiak.nie wiem skad ten czlowiek ma takie informacje.ten
    motocykl po pierwsze pochodzi z Chicago i ma normalny title a nie Junk
    title (dla tych ktorzy nie wiedza-nie mozna sprowadzac motocykli ktore
    maja takie dokumety poniewaz nie przejda przez izbe celna,są
    zatrzymywane i placi sie kare).
    Co do naklejki to wiele osób pytało o nia i odpowiadalem ze jezeli ja
    bym cos robil przy tym motorze to dlaczego bym nie dokupil takiej
    naklejki, wydaje mi sie ze jest dostepna, a nie jak tu pisze
    forumowicz, ze taka juz dokupilem !!! smiech na sali.
    Ten czlowiek po prostu mnie oczernia bezpodstawnie, najwidoczniej
    chlopak sie nudzi. A wracajac do motocyklu to zauwazcie że motor jest
    juz sprzedany i byl sprawdzany przez kupujacego na Carfax i nic
    takiego nie wykazalo.
    pozdrawiam Koralpal

  • 12. Data: 2009-02-19 21:44:37
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    k...@w...pl pisze:
> [...]
    > Maciej Oleksiak.nie wiem skad ten czlowiek ma takie informacje.ten
    > motocykl po pierwsze pochodzi z Chicago i ma normalny title

    Wrzuc skan z title i bedzie jasne.

    KJ

  • 13. Data: 2009-02-19 22:13:13
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Motocyklu? :D Daj skan papierów z VIN'em, sami sprawdzimy ;)

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 14. Data: 2009-02-20 08:21:10
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Alti wrote:
    > Mnie tylko zastanawia jak cos takiego zarejestrowac. ZTCW podczas
    > rejestracji patrzą na papiery motocykla i jeżeli jest wpisane junk to
    > nie da rady zarejestrować.

    Od warunkiem, że urzędnik zna angielski.
    Diobeuville

  • 15. Data: 2009-02-20 08:26:32
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Marcin Gardeła wrote:

    > Od warunkiem, że urzędnik zna angielski.
    > Diobeuville

    No tak, zapomniałem o tłumaczeniu :)
    Tak czy siak, kolego Koralpal, moim zdaniem sprawa zrobiła się dość poważna,
    bo zarzuty są jasne, oczywiście o prokuratora czy organy się możesz nie
    martwić, bo któżby się w to bawił, ale mógłbyś odpowiedzieć na prośby KJ i
    morghula, jeśli jesteś czysty to to pokaż.
    No chyba, że skoro sprzedałeś motor to pewnie nie masz już papierów, prawda?
    Diobeuville

  • 16. Data: 2009-02-20 08:47:14
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    <k...@w...pl> wrote in message
    j.googlegroups.com...

    **
[...]
    *****

    Jesli sprawa jest czysta to wszystko z pewnoscia da sie wyjasnic. Twoj ruch.
    Dobrze byloby takze poznac dane motocykla z "Junk Title" od kolegi ktory
    wywolal burze.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & ST 955

  • 17. Data: 2009-02-20 09:49:21
    Od: m...@g...com

    On Feb 20, 8:47 am, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Jesli sprawa jest czysta to wszystko z pewnoscia da sie wyjasnic. Twoj ruch.
    > Dobrze byloby takze poznac dane motocykla z "Junk Title" od kolegi ktory
    > wywolal burze.

    Nie liczylbyn na wyjasnienia skoro motocykl juz poszedl. Chcialem
    tylko wyjasnic ze ja ze sprawa nie mam nic wspolnego. Podeslalem tylko
    sprzedawcy link zeby widzial ze kupujacy to nie sa idioci. Poza tym
    chcialem go wkurwic bo mam wewnetrzna potrzebe zemsty na nieuczciwych
    handlarzach - sam niedawno kupilem zlom.

    Pozdrawiam

    Maciek

  • 18. Data: 2009-02-20 09:57:10
    Od: Andrzej Luczak <a...@s...akcent.pl>

    > No chyba, że skoro sprzedałeś motor to pewnie nie masz już papierów,
    > prawda?

    Wg. cytowanego maila od sprzedawcy
    "zostal wczoraj
    sprzedany dla mego kolegi wplacil zaliczke."

    Jeśli zaliczkował, to transakcja nie zakończona i sprzedawca albo
    jeszcze ma papiery albo będzie miał do nich dostęp przy finalizacji
    czyli wpłacie pozostałej kwoty. A jeśli to rzeczywiście kolega to dostęp
    non-stop ;_0

    --
    AL F650 & LC4

  • 19. Data: 2009-02-20 10:44:42
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Andrzej Luczak wrote:

> [...]
    > jeszcze ma papiery albo będzie miał do nich dostęp przy finalizacji
    > czyli wpłacie pozostałej kwoty. A jeśli to rzeczywiście kolega to

    Racja, to co, Koralpal, czekamy na jakąś odpowiedź, ok? :)
    Pokaż nam wszystkim, że to wszystko bujda była, ja bardzo chętnie poczytam
    bo wiesz, jak na razie ława przysięgłych jest zdegustowana i werdykt jest
    jeden.
    diobeuville

  • 20. Data: 2009-02-20 10:50:46
    Od: MichalKu <m...@o...pl>

    On 20 Lut, 09:47, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    Czesio,

    (...) ciach
    > Dobrze byloby takze poznac dane motocykla z "Junk Title" od kolegi ktory
    > wywolal burze.

    Zaprosilem Macieja (ktorego tu cytowalem, rozpoczynajac ten watek) z
    Goldenline'a do dyskusji.
    Zywie nadzieje, ze cos doda od siebie.

    pozdrawiam
    eMKu