    From: Marcin Gardeła <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Date: Fri, 20 Feb 2009 09:26:32 +0100

    Marcin Gardeła wrote:

    > Od warunkiem, że urzędnik zna angielski.
    > Diobeuville

    No tak, zapomniałem o tłumaczeniu :)
    Tak czy siak, kolego Koralpal, moim zdaniem sprawa zrobiła się dość poważna,
    bo zarzuty są jasne, oczywiście o prokuratora czy organy się możesz nie
    martwić, bo któżby się w to bawił, ale mógłbyś odpowiedzieć na prośby KJ i
    morghula, jeśli jesteś czysty to to pokaż.
    No chyba, że skoro sprzedałeś motor to pewnie nie masz już papierów, prawda?
    Diobeuville