    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Uwaga mina - GSXR 750 - Białystok
    Date: Fri, 20 Feb 2009 01:49:21 -0800 (PST)

    On Feb 20, 8:47 am, "Kefir" <k...@r...pl> wrote:

    > Jesli sprawa jest czysta to wszystko z pewnoscia da sie wyjasnic. Twoj ruch.
    > Dobrze byloby takze poznac dane motocykla z "Junk Title" od kolegi ktory
    > wywolal burze.

    Nie liczylbyn na wyjasnienia skoro motocykl juz poszedl. Chcialem
    tylko wyjasnic ze ja ze sprawa nie mam nic wspolnego. Podeslalem tylko
    sprzedawcy link zeby widzial ze kupujacy to nie sa idioci. Poza tym
    chcialem go wkurwic bo mam wewnetrzna potrzebe zemsty na nieuczciwych
    handlarzach - sam niedawno kupilem zlom.

    Pozdrawiam

    Maciek