  • 11. Data: 2010-06-09 14:52:25
    Temat: Re: Utrudnienia (powodziowe) na trasie: Zgorzelec-Wroclaw-Opole-Kluczbork-Wielun-Belchatow?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J.F.,

    > Siegnie, siegnie, juz nawet w googlach widac ze siega,

    Daj jakiego linka do mapy, bo patrzę i nic nie widzę a nie wiem, gdzie
    szukać...

    > ale tak
    > ogolnie pisalem ze i od tej strony przydalaby sie jakas dobra
    > droga, a jakby byla to tez by rozwiazywala sprawe.

    Ale Topek jedzie od granicy a nie od Opola...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 12. Data: 2010-06-09 15:09:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello,

    > Daj jakiego linka do mapy, bo patrzę i nic nie widzę a nie wiem, gdzie
    > szukać...

    Już znalazłem - niezły plac budowy. I rzeczywiście przydałoby się
    pociągnięcie jej dalej na południe, z powrotem do A4. Ale już teraz
    mnóstwo ruchu lokalnego koło Wrocka pcha się na A4 a przy takim ringu,
    ruch lokalny miałby szanse całkiem zapchać autostradę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-06-09 18:10:54
    Od: topek <t...@p...pl>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > nie chcesz. Choć patrząc na mapę, jazda do Bełchatowa przez Opole i
    > Kluczbork to bardzo dziwny pomysł.

    Jadac przez Wrocke do Belchatowa mam nastepujace minusy:
    1. Wroclaw! - zaleznie od godziny minimum 30 min w plecy.
    2. moja ulubiona, ukochana 8ka z fotoradarami, tirami, koleinami i
    wioskami co 2km
    3. ale jest o 30km blizej niz przez opole.

    Jadac przez Opole
    1. nadrabiam co prawda 30km ale jade 70km wiecej autostrada i nie kwitne
    we wrocku na swiatlach
    2. o wiele mniejszy ruch
    3. opole ma ladna obwodnice jak na polskie warunki
    4. Przyzwoita nawierzchnia na 45 i 46

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 14. Data: 2010-06-09 18:33:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello topek,

    > Jadac przez Wrocke do Belchatowa mam nastepujace minusy:
    > 1. Wroclaw! - zaleznie od godziny minimum 30 min w plecy.
    > 2. moja ulubiona, ukochana 8ka z fotoradarami, tirami, koleinami i
    > wioskami co 2km

    I tak przecież w końcu jedzesz 8-ką.

    > 3. ale jest o 30km blizej niz przez opole.

    Tylko?

    > Jadac przez Opole
    > 1. nadrabiam co prawda 30km ale jade 70km wiecej autostrada i nie kwitne
    > we wrocku na swiatlach
    > 2. o wiele mniejszy ruch

    Ale to chyba nie w dzień powszedni w godzinach pracy.

    > 3. opole ma ladna obwodnice jak na polskie warunki

    Wiecznie zakorkowaną...

    > 4. Przyzwoita nawierzchnia na 45 i 46

    Znośna.

    Jechalem ostatnio d.k. 11 - zgroza. Gminne miały lepszą nawierzchnię/

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-06-09 19:33:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl>
    > Hello topek,

    O dobrej godzinie to nie w plecy - przejezdzasz jednak 30km, to na
    zwyklej drodze ze 20 min by trwalo.

    Fotoradary sa malo grozne, ja sie tylko raz zalapalem .. na
    obwodnicy Olesnicy :-(

    Topku, ty nie masz niemieckich blach ? To juz chyba w ogole
    niegrozne :-)

    Najgorsze sa te co maja po 2km i bez przerwy miedzy nimi :-)

    > I tak przecież w końcu jedzesz 8-ką.

    Ale jak wyjedzie za Wieluniem, to tam 8-ka jest przyjemna. Ruch
    nagle mniejszy, wioch mniej, droga szeroka, wyprzedzac sie da ..
    wk* tylko kapelusznicy co to w radiu nadaja "a niektorzy to przez
    las jada 80-tka"

    J.