  • 1. Data: 2010-12-19 12:45:58
    Temat: Utopiłem telefon - E52 ...
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    Witam,

    Niestety telefon spędził około 3-4h w wannie.
    W pełnym zanurzeniu...
    Drugie niestety - był włączony, działający
    (jak wpadał) - może nawet ktoś na niego dzwonił...
    Po wyjęciu z wody jak się łatwo domyślić, już nie
    działał. Wyjąłem baterię i położyłem na kaloryferze.
    Dopiero następnego dnia (wcześniej nie mogłem)
    rozkręciłem go całkiem i wysuszyłem - ale wciąż się
    nie włącza.

    Może ktoś polecić jakiś serwis GSM w Warszawie,
    który nie zdzierając skóry spróbuje przywrócić
    topielca do życia ?

    Aleksander.

  • 2. Data: 2010-12-19 18:11:52
    Temat: Re: Utopiłem telefon - E52 ...
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Aleksander wrote:

> [...]
    > nie włącza.
    >
    > Może ktoś polecić jakiś serwis GSM w Warszawie,
    > który nie zdzierając skóry spróbuje przywrócić

    Witaj

    Szanse na naprawę są dość niskie. O ile nie masz
    w telefonie danych które musisz odzyskać, to bym
    radził oswoić się z myślą o tym, że naprawa może
    być nieopłacalna lub nawet niemożliwa..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 3. Data: 2010-12-19 18:19:36
    Od: SERG <m...@p...fm>

    W dniu 2010-12-19 13:45, Aleksander pisze:
> [...]
    > nie włącza.
    >
    > Może ktoś polecić jakiś serwis GSM w Warszawie,
    > który nie zdzierając skóry spróbuje przywrócić

    Jak nic nie pomoże to możesz rozebrać telefon i zanurzyć go całego w
    spirytusie, a następnie dobrze wysuszyć.
    Ale na wiele bym nie liczył.

  • 4. Data: 2010-12-19 19:10:15
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    SERG nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Jak nic nie pomoże to możesz rozebrać telefon i zanurzyć go całego w
    > spirytusie, a następnie dobrze wysuszyć.

    Najlepiej w izopropanolu, zwykły spiryt ma za dużo wody.

    > Ale na wiele bym nie liczył.

    I tu potwierdzam diagnozę, a w zasadzie orzeczenie smierci.
    Przem

  • 5. Data: 2010-12-20 08:07:03
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Dopiero następnego dnia (wcześniej nie mogłem)
    > rozkręciłem go całkiem i wysuszyłem - ale wciąż się

    Opowiedz, jak przebiega sprawa.
    Dla podtrzymania na duchu powiem Ci, że kiedyś utopił mi się aparat cyfrowy.
    Dziecko wrzuciło go do wanny pełnej wody. Wyjąłem go po kilku sekundach,
    natychmiast wyjąłem baterię i suszyłem przez dobę czy dwie. Działał potem
    bez problemu.

  • 6. Data: 2010-12-20 10:28:34
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 19 Gru, 20:10, "Przemek" <r...@o...pl> wrote:
    > Najlepiej w izopropanolu, .... Ale na wiele bym nie liczyl.. w zasadzie orzeczenie
    smierci.
    Teraz tak.
    Wczesniej - istniala szansa tylko po natychmiastowym wyjęciu z wody -
    bez suszenia(!) - zanurzenie urzadzenia w izopropanolu i dopiero wtedy
    wysuszyc. A najlepiej zanurzyc na troche w izopropanolu, bez suszenia
    rozebrac z obudowy, wlozyc bebechy w wanienke ultradzwiekowa z
    izopropanolem i wtedy po wyjeciu dokladnie wysuszyc.

  • 7. Data: 2010-12-20 10:29:41
    Od: Janeo <j...@g...com>

    ... dodam, ze po takich czynnosciach nawet serwis przyjmie na
    gwarancje bo nie rozpozna w czym rzecz :-)

  • 8. Data: 2010-12-20 11:58:56
    Od: "ALex M.I.D. dept. (Jarosław Ignatowski)" <a...@n...graf.torun.pl>

    W dniu 2010-12-20 11:29, Janeo pisze:
    > ... dodam, ze po takich czynnosciach nawet serwis przyjmie na
    > gwarancje bo nie rozpozna w czym rzecz :-)

    Rozpozna - różowy sticker przeciwcwaniaczkowy.

    ALex

  • 9. Data: 2010-12-20 14:57:28
    Od: "emarcin" <e...@t...pl>

    > Dziecko wrzuciło go do wanny pełnej wody. Wyjąłem go po kilku sekundach,

    Czas "wodowania" jakby jednak inny
    ;)

    Pozdrawiam emarcin

  • 10. Data: 2010-12-20 16:12:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    emarcin nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Czas "wodowania" jakby jednak inny

    I sposób reakcji jakby też: "natychmiast wyjąłem baterię"
    Przem
    BTW uwielbiam to "jakby", powaga, zawsze mi na twarzy usmiech powoduje :)