  • 1. Data: 2010-12-19 17:52:30
    Temat: Reset iPhone w czasie rozmowy
    Od: Navy <n...@o...pl>

    Witam.
    Posiadam iPhone 3Gs zakupiony w Erze w październiku ubiegłego roku i w
    tej sieci pracował do listopada tego roku. Obecnie korzystam z niego
    będąc w sieci Play. Soft 4.2.1. Mój problem jednak dotyczy resetowania
    się telefonu na około 30/40 sekund pokazując się na wyświetlaczu
    "jabłuszko" po czym wraca wszystko do normy, jak gdyby nic się nie
    wydarzyło. Dodam, że czasami jest to po 10/20 minutach rozmowy, a
    czasami w ogóle nie dochodzi do resetu.
    Jak długo trwa gwarancja telefonu zakupionego w Erze?
    Kto w Grupowiczów ma jakieś własne doświadczenie na uleczenie mojego
    fonu (dodam, że żadne wymuszone przeze mnie restarty; nowe wgranie softu
    nic nie pomagają).
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-19 19:37:12
    Temat: Re: Reset iPhone w czasie rozmowy
    Od: "Endi" <h...@C...com>

    Użytkownik "Navy" <n...@o...pl> napisał:

    > Jak długo trwa gwarancja telefonu zakupionego w Erze?

    Z tytułu gwarancji może się okazać, że nic nie wskórasz. Polecam reklamację
    z tytułu niezgodności towaru z umową.

  • 3. Data: 2010-12-19 20:12:12
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

> [...]
    > sieci pracował do listopada tego roku. Obecnie korzystam z niego będąc w

    Sprawdź kartę sim na początek.
    A przy okazji... Te resety zdarzają się w 2G czy w 3G?

    M.

  • 4. Data: 2010-12-19 20:30:14
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Popytaj/poszukaj na http://myapple.pl/forum/

  • 5. Data: 2010-12-19 20:31:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 19 Dec 2010 21:30:14 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Popytaj/poszukaj na http://myapple.pl/forum/

    ee.. niemożliwe, żeby więcej najlepszych telefonów na świecie miało
    identyczne problemy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł

  • 6. Data: 2010-12-19 20:35:33
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-19 21:31, Waldek Godel pisze:

    > ee.. niemożliwe, żeby więcej najlepszych telefonów na świecie miało
    > identyczne problemy.

    Polecilem mu forum, bo wiedzialem, ze zaraz sie tu pojawi jakos
    "applofob" i tyle bedzie z rowiazania problemu.

  • 7. Data: 2010-12-19 20:50:42
    Od: Navy <n...@o...pl>

    ... gwarancja co do niezgodności towaru. A Kolega może coś więcej na ten
    temat mi napisać? Oddając taki telefon w salonie Ery zgłaszam takie
    zastrzeżenia?

    Telefon z uwagi na oszczędności baterii non stop pracuje na 2G.

    A może być nie tak z kartą SIM, pisząc by ją sprawdzić?

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-12-19 22:24:42
    Od: Paul <e...@e...com>

    it's not a bug, it's a feature

    kup sobie nowy, tylko uważaj jak go trzymasz, żeby antena działała.

  • 9. Data: 2010-12-20 09:07:29
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Navy" <n...@o...pl> napisał

    > A może być nie tak z kartą SIM, pisząc by ją sprawdzić?

    Tak, kup starter za 5 zł i sprawdź.

    M.

  • 10. Data: 2010-12-20 10:46:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 20 Dec 2010 10:07:29 +0100, Maciej Muran napisał(a):

    > Użytkownik "Navy" <n...@o...pl> napisał

    > Tak, kup starter za 5 zł i sprawdź.

    Zakładając, że nie ma simlocka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan